וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנוען בן 23 נהרג בתאונת דרכים בתל אביב

בהתנגשות בין האופנוע למונית, בדרך בר לב בתל אביב, נפצע גם רוכב האופנוע השני, צעיר בן 20. הוא פונה לבית החולים עם פגיעה רב מערכתית, באורח קשה

צעיר בן 23 נהרג וצעיר אחר בן 20 נפצע באורח קשה, בתאונת דרכים שארעה הלילה (שלישי) בתל אביב. השניים היו רכובים על אופנוע בעת שהתנגשה בהם מונית, בדרך בר לב בעיר. ממגן דוד אדום נמסר כי פרמדיקים העניקו טיפול רפואי לשני רוכבי האופנוע, ונאלצו לקבוע את מותו של של אחד מהם. הפצוע פונה לבית החולים איכילוב עם פגיעה רב מערכתית. נהג המונית, גבר בשנות ה-40 לחייו, אשר חש ברע, טופל במקום ולא נזקק לפינוי לבית החולים.

לפני כשבוע התרחשה תאונה דומה בתל אביב, בין מכונית לאופנוע בצומת הרחובות מנחם בגין ומוזס. נהג האופנוע, צעיר כבן 20, נפצע באורח קשה ונהג נוסף נפצע באורח קל.

תאוה נוספת אירעה בתל אביב ביום שבת האחרון - הולכת רגל כבת 80 נפצעה באורח בינוני עד קשה מפגיעת רכב, בצומת הרחובות ה' באייר וז'בוטינסקי בתל אביב. היא פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב. נהג הרכב הפוגע נמלט מהמקום. מהחקירה הראשונית עלה כי הקשישה חצתה את הכביש במעבר חצייה כשנפגעה מהרכב, שהגיח מכיוון רחוב ויצמן ונכנס אל כיכר המדינה.

עוד בנושא:
פגע וברח: בת 80 נפצעה קשה כשעברה במעבר חצייה
הקשיש נכנס עם רכבו לתוך חנות, אדם אחד נפצע בינוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully