וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות חרדים תקפו צוות של ערוץ 2 בבית שמש

כתב הערוץ, שי גל, וצוות צילום הגיעו לעיר להמשך סיקור תופעת ההתנכלויות כלפי נשים ונתקלו בתגובה אלימה של חרדים. עשרות יידו אבנים לעבר רכבם ואחד מהם נפצע קל. המשטרה פתחה בחקירה

החדשות

(צילום: באדיבות חדשות 2)

כתב ערוץ 2, שי גל, וצוות צילום של הערוץ, שהגיעו להמשך סיקור ההתנכלות לנשים בבית שמש הותקפו בצהריים (ראשון) ברחוב חזון איש בעיר. ממשטרת ירושלים נמסר כי העיתונאים הותקפו על ידי כמה עשרות חרדים, וכמו כן יודו אבנים לעבר הרכב של הצוות. אחד מאנשי הצוות נפגע קל בידו כתוצאה מהתקרית וטופל על ידי צוות מד"א במקום, וכמו כן נגרם נזק לכלי הרכב. המשטרה פתחה בחקירה לאיתור התוקפים והציוד שלדברי הצוות נגנב מהם במהלך התקיפה.

ביום שישי האחרון חשף הכתב שי גל ב"אולפן שישי" את סיפורה של נעמה מרגוליס בת ה-8 שחרדים מתנכלים לה בעיר מגוריה בית שמש. מאז הפרסום, הסיפור זכה להד תקשורתי וציבורי רחב, לצד הדיון הציבורי על תופעת הדרת הנשים וההתנכלות לנשים על ידי חרדים.

מרגוליס אמרה היום בראיון לגלי צה"ל כי הפרסום והשיח הציבורי מרגיע אותה וכי "אני מאחלת לעצמי שיהיה לי מזל שהקיצונים יעזבו" והוסיפה כי אין למה מחשבות לעזוב את העיר. עוד אמרה כי היא סובלת מההתנכלויות מזה שנה וכעת מרגישה שהציבור מחבק אותה, אך יש גם כאלה שמגיבים אחרת. "אומרים שמה שאני עושה זה לא יפה ולא נחמד. זה הקיצונים", אמרה.

בעקבות האירועים עדכן הבוקר השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', כי כבר ביום חמישי, עוד בטרם פרסום הכתבה, נעצר חשוד בתקיפת נעמה מרגוליס, אולם הוא שוחרר עקב אי-זיהוי. עוד עדכן השר כי המשטרה עצרה מאז תחילת העימותים סביב בית הספר, שהחלו בתחילת שנת הלימודים, 21 חשודים בהתנכלות לתלמידות, וכי כנגד תשעה מהם הוגשו כתבי אישום. "נדרשת מעורבות רבה של מנהיגי ציבור, ראשי הקהילה וראשי הרשויות אשר במעורבות , בגינוי המעשים , בהרגעת הרוחות ובסיוע המשטרה ישיגו תוצאות ורגיעה נדרשת", אמר אהרונוביץ'.

עוד באותו נושא:

בת ה-8 שהותקפה בבית שמש: "שהקיצונים יעזבו"
אם הילדה מבית שמש: "החרדים המתנכלים - קבוצת טרור"
נתניהו: נפעל נגד כל מי שיורק על נשים ומתנכל להן
ההתנכלות בבית שמש: חרדי נעצר בחשד שירק על אישה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully