אוזני המן. ShutterStock
אוזני המן/ShutterStock

עד דלא ידע: אוזני ההמן המצטיינות של פורים 2023

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 11:36

כי אפשר כבר להפסיק להתנשא, ולהתחיל להתנפל

בשקט בשקט, בלי שנגיד את זה במפורש ובלי שיצטטו אותנו חלילה, מרגיש קצת כאילו פורים (ואוזני ההמן שלו) סוגר פער מחנוכה (ומהסופגניות שלו).

מטורף לחשוב על זה בקול רם, נכון, ולא פחות מטורף לנסות ולהסביר את זה או לשכנע את זה, אבל אנחנו מתעקשים, זה אכן קורה, וכדאי להתמודד עם זה בדרך היחידה המקובלת כעת - עוד קצת אוכל וטעימות.

העניין הוא שפסטיבל הסופגניות השנתי קצת עשה אובר-קיל בשנים האחרונות, נתקע במקום והתחיל לדשדש בשמן העמוק שהוא מסורת החג בכבודה ובעצמה. במקביל, הצליח השבוע השמח של פורים (ממתי באמת זה נהיה שבוע מינימום במקום יומיים מקסימום?) להשתפר ולשדרג, להתאמץ ולהצליח לצאת מהקופסה המשולשת שהן עוגיות החג.

ולכן, כבר לא מאוסות או יבשות, ומזמן כבר לא עמוסות פרג ושוקולד וזהו, קבלו את הקולקציות הפריכות של אוזני ההמן, וקחו על הדרך גם את המילה שלנו - זה לא מה שהיה, זה הרבה יותר מזה. חג שמח!

ביסקוטי

פורים 2023, ביסקוטי. בועז לביא,
קולקציית פורים של ביסקוטי/בועז לביא

הקונדיטוריה הנהדרת בהובלת רוסלה יונה חוגגת פורים עם אוזני המן כמובן, והרבה מעבר להן.

תוכלו למצוא כאן משולשי בצק פריך (43 שקלים לקופסת 300 גרם) במילוי שוקולד בלגי (קלאסי), פרג הדרים (שעושה לפרג את מה שהיו צריכים לעשות לפרג כבר מזמן), טחינה פקאן (נעלמות כהרף עין), לואקר וגם "טרופיקנה" (שוקולד לבן עם קונפיטורת מנגו כיפי במיוחד).

לבד מאלה, יש גם עוגת פרג אגסים ושקדים (118 שקלים) שצעקה קפה וריצתה גם נרתעי פרג, וכן פיננסייר פרג ושוקולד (64 שקלים).

פרטים נוספים כאן

רולדין

פורים 2023, רולדין. רונן מנגן,
אוזני המן של רולדין/רונן מנגן

רשת הקונדיטוריות הפופולרית חוגגת פורים כמעט במתכונת חנוכה, עם קולקציה מרשימה וצבעונית של אוזני המן, והפתעות רבות נוספות.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, מילויי בנופי פקאן (בננה, טופי ופקאן בקראסט קרמל), פיסטוק הדרים בקראסט קקאו, "Dark Coconut" (קרם קוקוס ושוקולד מריר בקראסט קוקוס) - שלושתם חדשים, שלושתם יכולים לקבל קביעות מצדנו.

מלבדם, יש גם צ'אנקי שוקולד (שוקולד ושברי שוקולד צ'יפס), תמרים ואגוזים, אגוזים בטופי קרמל (מתוק-מריר-נפלא), מרציפן-ורדים-תות (למעריצים, אבל לא רק), וגם פרג. מחיר: 6 שקלים ליחידה מצופה, 14 שקלים ל-100 גרם.

במקביל, ממשיכה הרשת במסורת "לבבות אסתר" שלה, ותורמת 10 שקלים ממכירת כל מארז של עוגיות הריבה החגיגיות לעמותת "עיגול לטובה" (ודרכה לעמותות המסייעות לנשים במצוקה), בבחינת הוכחה נשית חזקה שהכול אפשרי.

פרטים נוספים כאן

מייזון קייזר

פורים 2023, מייזון קייזר. אפיק גבאי,
אוזני המן של מייזון קייזר/אפיק גבאי

רשת האפייה הצרפתית-ישראלית התחברה שלורשים ומציעה אוסף סולידי אך מצוין של אוזני המן.

תוכלו למצוא פה חמישה סוגים - פטל (עם ריבה מתוקה אך לא מדי), שוקולד לבן מקורמל (נהדרות), פרג, שוקולד אגוזי לוז (מצוין ונוטלאי), וגם פיסטוק מתוק-מריר. מחיר: 6 שקלים ליחידה, מארז עשירייה של כל הטעמים ב-45 שקלים.

פרטים נוספים כאן

לחמים

פורים 2023, לחמים. דניאל לילה,
אוזני המן של לחמים/דניאל לילה

המאפייה המצוינת של אורי שפט חוגגת פורים עם אופציות מלוחות ומתוקות, משלוחי מנות, מארזים וגם ערכת אפייה ביתית.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, אוזני המן מתוקות מבצק חמאתי פריך (6 שקלים ליחידה, 15.30 שקלים ל-100 גרם) במילוי פרג, בראוניז שוקולד בלגי (מקסימות בעדינותן), תמרים עם אגוזים ושקדים, וגם "כובע נפוליאון" במילוי כדור מרציפן, שהיא עדיין הפייבוריטית שלנו. באגף המלוח (7 שקלים ליחידה, 18.90 ל-100 גרם) יש "בטטה צ'אנקים" עם פטה ואגוזי מלך, וגם תפוח אדמה עם בצל מטוגן - שתיהן מסוכנות בהתחסלותן.

לבד מאלה, יש גם מארזים (6 יחידות ב-40 שקלים, תריסר ב-70), משלוח מנות בינוני (קופסת אוזני המן מתוקות, עוגיות שוקולד צ'יפס ומתנה, 99 שקלים) או גדול (כל זה, עם אוזני המן מלוחות ושתי מתנות, 145 שקלים) ומארז BIY ובו בצק פריך, מלית שוקולד, מלית פרג, מערוך וקורצן (150 שקלים).

פרטים נוספים כאן

קייטרינג מונייר

פורים 2023, קייטירינג מונייר. אפיק גבאי,
אוזני המן של קייטרינג מונייר/אפיק גבאי

הקייטרינג הוותיק-מצוין חוגג פורים בדרך היחידה האפשרית - מסיבה מלוחה-מתוקה כמובן.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, מילויי לימון (נהדר), פרג, לוטוס ובייגלה מלוח, שוקולד פאדג' (מצוין), פטל (הפייבוריט המתוק שלנו), פיסטוק ואוראו, וגם אופציות מלוחות - שנקדים ונחמיא להן בהיותן סנסציה, לא פחות - של בטטה או חציל, עם מטבלי יוגורט וסלסה.

לבד מאלה, יש גם מאכלי תחפושת דוגמת המבורגר מתוק ופחזנית מלוחה (במילוי קרם גבינה ותירס), ערכת שולחן שדואגת להכול, אפשרות הוספת קוקטיילים מבית ספייסהאוס ותפריט אירועים והרמות כוסית שכולל את כל זה - ועוד.

פרטים נוספים כאן

בוטיק סנטרל

פורים 2023, בוטיק סנטרל. טל סיון צפורין,
אוזני המן של בוטיק סנטרל/טל סיון צפורין
פורים 2023, בוטיק סנטרל. טל סיון צפורין,
אוזני המן של בוטיק סנטרל/טל סיון צפורין

רשת האפייה חוגגת פורים פריזאי, עם אוזני המן קלאסיות, והפתעה גדולה (מאוד).

תוכלו למצוא כאן מילויי שוקולד, פרג, וגם אגוזים ותמרים טבעוניים (2.5 שקלים ליחידה, 30 שקלים ל-15), וכן מאפה אוזן המן משפחתי (110 שקלים) מלוח (700 גרם, במילוי תרד וגבינות) ומתוק (800 גרם, במילוי שוקולד) - שניהם עוררו מעט סקפטיות עם הגעתם, ושניהם ניפצו כל דעה קדומה עם ארוחה עשירה שלמה (בגירסה המלוחה), וקינוח סופר-מתחסל וסופר-מוחמא.


פרטים נוספים כאן

דלאל

פורים 2023, דלאל. קיס אנד טל,
אזוני המן של דלאל/קיס אנד טל

המאפייה התל-אביבית בהובלת תימור לביא חוגגת פורים עם קרנבל מתוק-מלוח-פריך, כהלכתו.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, אוזני המן (5 שקלים ליחידה, 64 שקלים למארז 14 יחידות) במילוי פרג, שוקולד 70% (נהדרות), פרלינה, פיסטוק ודובדבן אמרנה (מרירות-מתוקות-משגעות), וגם במילוי בננה לוטי, רעיון מצוין עם ביצוע מצוין. לבד מאלה, יש גם "בורקס המן" (מאפה בצק עלים חמאתי עם עלי חורף ירוקים, לאבנה ואגוזים, 12 שקלים) שהוא נספח חדש למגילה, אבל כזה שיישאר איתנו.

פרטים נוספים כאן

פיקה

פורים 2023, פיקה. פיקה,
אוזן המן של פיקה/פיקה
פורים 2023, פיקה. פיקה,
אוזן המן של פיקה/פיקה

רשת המאפיות הישראלית-שבדית חוגגת פורים עם גירסת שמרים (מצוינת, בואו נגיד כבר עכשיו) של אוזני המן.

תוכלו למצוא כאן שישה מילויים - קרם פיסטוק, רובארב-ונילה (מעלף, ומאלף), פרג-לימון, Daim (מבוסס שוקולד וקרמל מלוח), תפוח-קרמל-אגוזים (שזעק לקפה והתחסל עוד לפני שהמים רתחו), וגם "Semla" סקנדינבית גבוהה וצחורה, עם קרם שקדים וקצפת. מחיר: 10 שקלים ליחידה, 45 שקלים לחמישייה, 80 שקלים לעשירייה.

פרטים נוספים כאן

טאטי

פורים 2023, טאטי. דניאל לילה,
מאפי מסיכות של טאטי/דניאל לילה

רשת האפייה חוגגת פורים עם קלאסיקות אוזני המן כמובן, וכן עם עוגיות-מסיכות צבעוניות.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, מילויי שוקולד לבן בתוך בצק שוקולד (מצוינות ולא מתוקות מדי), חלבה, פרג, תמרים ואגוזי מלך, אגוזים וקינמון, שוקולד לבן בבצק רובי, וגם ריבה ביתית ושטרויזל (שהייתה הפייבוריטית שלנו). מחיר: 45 שקלים למארז 250 גרם.

לבד מאלה, יהיו גם עוגיות מסיכה (12 שקלים ליחידה) בטעמי וניל ושוקולד, מעוטרות ומעוצבות ביד, שיספקו פאנץ' מקורי למשלוח מנות מושקע, או נשנוש מתוק במיוחד לחג, בלי קשר לזולת.

פרטים נוספים כאן

בבקה בייקרי

פורים 2023, בבקה בייקרי. בבקה בייקרי,
אוזני המן של בבקה בייקרי/בבקה בייקרי
פורים 2023, בבקה בייקרי. בבקה בייקרי,
אוזני המן של בבקה בייקרי/בבקה בייקרי

רשת המאפיות המוצלחת של קורל ושיר גורן חוגגת פורים עם קולקציית אוזני המן מתוקה, צבעונית, וטעימה כמובן.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, מילויי שוקולד, חלבה, פרג, תמרים-אגוזים וגם בואנו (חלב וקרם אגוזים, שהיה גם הפייבוריט המובהק של הטעימה). מחיר: 4 שקלים ליחידה, 44 שקלים ל-15 יחידות.

פרטים נוספים כאן

M&M's ודודו אוטמזגין

פורים 2023, M&M's ודודו אוטמזגין. אלדד יריב,
אוזני המן של M&M's ודודו אוטמזגין/אלדד יריב

ענקית הממתקים משתפת פעול העם השף-פטיסייר הפופולרי לכדי מארז מתנה במהדורה מוגבלת כמובן.

המארז כולל תריסר אוזני המן-פרלינים במילוי M&M's ובציפוי שוקולד צבעוני, בקופסה שהיא כמעט מתוכשטת, בלוק שמח במיוחד, ובטעם מוצלח. מחיר: 144 שקלים.

פרטים נוספים כאן

מיקי שמו

פורים 2023, מיקי שמו. דניאל לילה,
אוזני המן של מיקי שמו/דניאל לילה
פורים 2023, מיקי שמו. דניאל לילה,
אוזני המן של מיקי שמו/דניאל לילה

השף-קונדיטור הנהדר חוגג פורים עם אוזני המן כמובן, אבל לא רק.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, עוגת פרסבורגר פרג מושלמת כהרגלה, עוגת פרג מלא ללא תוספת סוכר, אוזני המן מבצק שמרים במילוי פרג, ריקוטה וצימוקים או אגוזים (6 שקלים ליחידה), וגם גירסאות פריכות במילוי פרג, אגוזים, שוקולד, תמר מג'הול, שזיפים ביין (וואוו), ומרציפן. מחיר: 42 שקלים לקופסה בת 350 גרם.

פרטים נוספים כאן

קונדיטוריה שני

פורים 2023, קונדיטוריה שני. קונדיטוריה שני,
אוזני המן של קונדיטוריה שני/קונדיטוריה שני

רשת הקונדיטוריות הוותיקה חוגגת פורים עם קולקציה גדולה של אוזני המן, ומלכת-אם אחת.

תוכלו למצוא כאן מילויים של קרם לימון, פיסטוק, סופלה שוקולד ושוקולד לבן, חלבה ופקאן סיני (הפייבוריטית שלנו), תמרים, אגוזים קינמון, תמר מעג'ול וגם אוזני המן גדולות יותר, מבצק פרסבורגר ובמילוי אגוזים, פיסטוק, פרג וגם קרם פטיסייר ותותים, ששידכה היטב בין מסורות החג ובין שחיתויות היומיום. מחיר: 13.90 שקלים ל-100 גרם, קופסת 350 גרם ב-42 שקלים, 17 שקלים לגדולות.

פרטים נוספים כאן

מאפה נאמן

פורים 2023, מאפה נאמן. גיל אבירם,
אוזני המן של מאפה נאמן/גיל אבירם
פורים 2023, מאפה נאמן. גיל אבירם,
אוזני המן של מאפה נאמן/גיל אבירם

רשת האפייה הפופולרית חוגגת פורים עם קולקציה שמשלבת קלאסיקה ושיגועים.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, אוזני המן מבצק פטל במילוי קרם שקדים (מתוקות-מרירות-חמצמצות), אוזני המן מבצק שוקולד במילוי חלבה, אוזני המן במילוי אגוזים ועיטור אבקת סוכר (נהדרות), אוזני המן במילוי תמרים ותיבול קינמון, אוזני המן במילוי פרג, אוזני המן במילוי גנאש שוקולד מריר (הפייבוריטיות שלנו), אוזני המן במילוי שוקולד לבן, אוזני המן במילוי קרם לוטוס, אוזני המן במילוי קרם נוגט, וגם מילויי קרם חלבה, קרם פיסטוק ומהדורה ללא סוכר במילוי פרג ושוקלד. מחיר: 79 שקלים לקילו, 38 שקלים למארז 300 גרם, 59 שקלים לשלושה מארזים.

פרטים נוספים כאן

ביגה

פורים 2023, ביגה. גליה אבירם,
אזוני המן של ביגה/גליה אבירם

רשת האפייה חוגגת פורים עם אוזני המן ללא גלוטן, במילוי קראנץ' פיסטוק.

מדובר במשולשי בצק פריך, עם מילוי מתקתק-מריר, שקורצים לנמנעים או לצליאקים, אבל לא דורשים פשרה רבה מדי מאכלני כל היתר.

פרטים נוספים כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully