וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריקים נחשפים: הדרך הנוחה והקלה ביותר לנקות את פנים המיקרוגל

2.6.2020 / 0:01

מי לא משתמש במיקרוגל? הבעיה היא שהכלי השימושי הזה הוא גם אחד המעייפים והקשים לנקות בתום השימוש, אלא שמנקה מתוחכמת אחת העלתה הצעה כיצד ניתן לעשות את זה בקלות וללא צורך בשפשופים

דרך מהירה לניקוי מיקרוגל - עם חומץ/Crafty House

בסרטון -הטריק המגניב הזה יעזור לכם לשמור על מיקרוגל נקי


לא נפתיע אף אחד אם נספר שהמיקרוגל הוא אחד המוצרים השימושיים ביותר במטבח, אבל זה שבדרך כלל לא מסתכלים עליו כשמנקים. הזוויות הקשות והחריכים הקטנים הופכים את הניקיון שלו לארוך ומתיש, אבל לא עוד והכל בזכות שיתוף של אישה אחת שהפכה את ניקיון המיקרוגל לכזה שנעשה מהר מאוד.

המנקה המתוחכמת העלתה סרטון שלה בטיקטוק בו היא חושפת את מגוון הטריקים שלה, בעיקר בכל מה שנוגע לניקיון. השם שהיא נתנה לפוסט הוא: "מספיק עם השפשופים", שזה בדיוק מה שאנחנו רוצים לשמוע. אז אם המיקרוגל שלכם צועק למעט ניקיון, אתם במקום הנכון.

ככה היא עושה את זה

כל מה שאתם צריכים בשביל הטריק הפשוט הזה הוא מים ואבקת מדיח כלים. בתוך קערה עמידה למיקרוגל הגברת שמה כוס אחת של מים וכפית אבקה ומערבבת היטב. לאחר מכן היא מכניסה את הקערה לתוך המיקרוגל ומפעילה אותו למשך ארבע דקות. בשלב הבא היא ממליצה להמתין עוד ארבע דקות עד שפותחים את הדלת. ואז, עם בד מסוג מיקרופייבר, היא מנגבת בעדינות את הפנים של המיקרוגל פעם נוספת.

בתוך כמה שניות היא מנקה את כל הלכלוך. "האדים שנוצרים ככה מנקים את כל כך הלכלוך שנדבק וזה הופך את כל הניקיון לפשוט יותר", היא הסבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully