סטפני וילגומז. tiff08, אתר רשמי
אתר רשמי/tiff08

המלצרית פוטרה בגלל שהייתה יפה מדי, אז היא הפכה את זה לעסק מצליח

22.5.2020 / 13:02

בת 29 מפלורידה פוטרה מכל מקום בגלל המראה שלה - הבנות במסעדה שנאו שהיא מקבלת הכי הרבה טיפים, אשתו של הבוס קינאה בה, אז היא החליטה לקחת את הכישרון שלה לאתר שמתמחה בתמונות פרובוקטיביות, והצליחה בגדול

tiff08

מלצרית לשעבר טוענת שהיא פוטרה מעבודתה במסעדה רק כי היא הייתה יפה מדי. סטפני וילאגומז אומרת שהקולגות שלה שנו אותה ואשת הבוס שלה קינאה בה גם כן וגרמה לפיטוריה. אבל בת ה-29 אומרת שהיא הרוויחה מכך בגדול כי היא מרוויחה כעת 49 אלף דולר בחודש כשהיא מעלה תמונות פרובוקטיביות לרשת. הפצצה מפלורידה פתחה חשבון באתר OnlyFans, שמציע שירות מסוג זה, והיא גם מרוויחה כסף דרך הרשתות החברתיות ומריצה עסק קטן משלה.

בראיון שנתנה לתקשורת בארה"ב, סטפני סיפרה על המסע שלה להצלחה. "עבדתי במסעדה כמלצרית והחברים שלי לעבודה שנאו אותי בגלל שכל הגברים שנכנסו ביקשו שאני אשרת אותה והייתי מרוויחה הרבה יותר טיפים מהם", מספרת וילאגומז, אמא לילדה בת 11, "הבנות שם לא רצו לדבר איתי כי הן שנאו אותי בגלל שכל הלקוחות רצו רק אותי. זה הפך את העבודה שלי לקשה מאוד, כי כולם ריכלו עליי וגרמו לאווירה רעה".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

יפה מדי למלצרות?

וילאגומז שנאה כל כך את העבודה שלה, עד שהיא בחרה לעזוב: "עייפתי מכך שהסביבה שלי גרמה לעבודה שלי להיות כל כך קשה". היא חיפשה עבודה באותו המקצוע, אבל לטענתה האטרקטיביות שלה הפריעה: "בעבודה החדשה, הבעלים אהב אותי כל כך, שהוא קידם אותי לעמדה שעושה הרבה טיפים, הבנות האחרות כעסו על זה כי הן רצו את העמדה הזאת במשך חודשים, ואני קיבלתי אותה תוך שבוע. כשהן גילו את זה, הן לא היו מוכנות לעזור לי בכלום. בדרך כלל בעבודה חדשה, בימים הראשונים, החברות שלך לעבודה עוזרות לך כדי שתלמדי את התפקיד - אבל הו היו נבזיות אלי".

סטפני עזבה את העבודה שלה שוב והחלה לעבוד בחנות שמוכרת מריחואנה רפואית, מקצוע חוקי בחלקים רבים בארצות הברית. אך גם התפקיד החדש לא הוכיח את עצמו. גם כאן, המראה שלה השפיע. "הייתי הולכת לעבודה בלי מייקאפ, ובגדים בלויים שאף אחד לא ישים לב אליי, אבל אני מניחה שכישורי שירות הלקוחות שלי השפיעו".

גם בחנות הבאה הבעיות לא השתנו: "אשתו של הבוס שנאה אותי כי בעלה היה מאוד נחמד עליי והוא נתן לי לעבוד שעות נוספות וכסף. האישה החלה לתת לי לעשות כל מיני דברים שלא היו חלק מהעבודה ודיברה אליי כאילו אני מטומטמת. פעם אחת היא אפילו ערבבה קצת מהוויד, והבוס חשב שזה הייתי אני. זה הגיע למצב שאשתו אמרה לו: "זה אני או היא", אז הוא פיטר אותי".

הפיטורים הפעם היו הדבר הכי טוב שקרה לה. "לא הייתה לי עבודה והייתי צריכה לשלם את השכירות. פתחתי חשבון פרימיום בסנאפצ'ט וזה הלך מצוין, שילמו לי 20 אלף דולר בלילה אחד. הצלם הציע לי לעבור ל-OnlyFans אז עשיתי את זה וזה השתלם כי אני קובעת את הכללים. זה עזר לי מאוד, אני יכולה עכשיו לטייל, לקחת את הבת שלי לאן שאני רוצה, לשלם את השכירות וכמעט לקנות בית. אני מאוד גאה בעבודה שלי. יש לי כמעט 2 מיליון עוקבים, ויש לי עסק קטן משלי".

אלה התמונות שהיא מעלה בחינם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully