גמה ווטס התחזתה לבחור כדי לפתות קטינות ברשת. צילום מסך
צילום מסך

אישה התחזתה לנער בן 16 ופיתתה עשרות קטינות ברשת

18.1.2020 / 0:00

גמה ווטס בת ה-21 התחזתה לנער בן 16 כדי לפתות קטינות ברשת - והודתה בבית המשפט באשמת ניצול מיני של 4 קטינות, אחת מהן בת 13. ווטס נידונה ל-8 שנות מאסר, אולם החוקרים מאמינים שחשיפתה בתקשורת עלולה להעלות את מספר קורבנותיה בעוד עשרות

מערכת "אסור לפספס"

ג'מה ווטס, תושבת לונדון בת ה-21, התחזתה לנער בן 16 כדי לפתות קטינות ברשת. דמותה הפיקטיבית הייתה כה משכנעת, שהיא אפילו בילתה זמן רב עם כמה מהוריהם של קורבנותיה. בשבוע שעבר נידונה ווטס ל-8 שנות מאסר בגין ביצוע עבירות מין ב-4 קטינות, אחת מהן בת 13, אולם במשטרה חושדים שווטס ניהלה מערכות יחסים עם בין 20 ל-50 קטינות ומקווים שחשיפת המקרה תעודד קורבנות אחרים להיחשף.

ווטס, המתגוררת עם אמה, התחזתה לנער בשם ג'ייק ווטון ברשתות החברתיות סנאפצ'ט ואינסטגרם, שם עקבה ועשתה לייקים לקורבנות פוטנציאלים וניצלה את תמימותון. בבית המשפט נטען שקורבנותיה של ווטס סבלו מבריונות או מבטחון עצמי נמוך והיא זיהתה את חולשתן וניצלה זאת למטרותיה. לאחר שנוצר הקשר הראשוני עם הבנות, ווטס נהגה להחמיא להן על המראה שלהן, החלה לשלוח להן תמונות אינטימיות שלה וקראה להן בכינויי חיבה, כך דווח ב"גרדיאן". בשלב מתקדם יותר החלה להיפגש עם הבנות, כשלמפגשים היא הגיעה לבושה במכנסי טרנינג רחבים וקפוצ'ון. את שיערה הארוך היא הסתירה מתחת לכובע בייסבול ולתחתוניה הכניסה גרביים מלופפות כדי לייצר בליטה של איבר מין זכרי.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ג'מה ווטס בת ה-21 התחזתה לילד בן 16 כדי לפתות קטינות ברשת. משטרת מטרופולין, אתר רשמי
ג'מה ווטס בת ה-21 התחזתה לילד בן 16 כדי לפתות קטינות ברשת/אתר רשמי, משטרת מטרופולין

הדמותהגברית אליה התחזתה ווטס הייתה כה משכנעת, שהיא אפילו בילתה זמן רב עם כמה מההורים של קורבנותיה, כשגם אצלם לא עלה שום חשד שהילד החמוד בן ה-16 הוא למעשה אישה בת 21. כשאחת הבנות בת ה-14 הבחינה בשדיה של ווטס, היא טענה שמדובר ב"חזה גברי" שגדל כשהייתה בעודף משקל. כשאותה נערה מצאה תמונות של ווטס לבושה כאישה, ווטס שכנעה אותה שהיא התנסתה בלבישת בגדי נשים.

בבית המשפט נטען כי ווטס נעשתה אלימה יותר ויותר כלפי אחת הנערות בת ה-14, ניסתה לדחוף אותה לכביש ואף איימה עליה בסכין. כשווטס נעצרה, היא סיפרה למשטרה שהיא מחשיבה את מעלליה המיניים כמשחק וטענה כי "רק ניסיתי לעודד אותן". בנובמבר 2019 ווטס הודתה באשמה בביצוע של 7 עבירות מין, בהן היו מעורבות 4 נערות - בת 13 מפלימות', שתיים בנות 14 מסארי והמפשייר ונערה נוספת בת 16 ממערב המידלנדס.

עם זאת, החוקרים מאמינים שלווטס היו עוד מספר רב של קורבנות, שעשויית רק עכשיו להבין שנפלו קורבן להתחזות. המשטרה מקווה שהפרסומים ייסעו לקורבנות להיחשף. קצין משטרת מטרופולין, פיליפה קנרייט, הוסיף: "אני חושב שהיו קורבנות נוספים שהיו במערכת יחסים עם ווטס. רק עכשיו, בעקבות הפרסומים, הן יבינו שזו הייתה למעשה אישה. אני מעריך שעשויים להיות לה עוד בין 20 ל-50 קורבנות".

הפרופילים של ג'מה ווטס בת ה-21 שהתחזתה ברשת לילד בן 16 כדי לפתות קטינות. צילום מסך
הפרופילים של ג'מה ווטס בתור ג'ייק ווטון/צילום מסך

"הלב שלי התפוצץ"

רופא מהמפשייר היה הראשון שהעלה את החששות בפני המשטרה במרץ 2018, לאחר שאחת המטופלות הקטינות שלו חשפה בפניו כי ניהלה מערכת יחסים עם נער גדול ממנה. ביולי אותה השנה הודתה ווטס בפני המשטרה כי התחזתה לג'ייק וניהלה מערכת יחסים מינית עם שלוש קטינות. היא שוחררה תחת אזהרה ונעצרה שוב באוקטובר 2018 על ידי משטרת התחבורה הבריטית שמצאה אותה ברכבת עם קורבן רביעי. קצינים חשבו בהתחלה כי ווטס הוא ילד בן 16 ולקחו אותה לביתה בלונדון, אולם אז גילו את זהותה האמיתית.

אחת מהקורבניות, נערה בת 14, הודתה שהיא התאהבה ב"ג'ייק" וחשבה שהיא יכולה לספר לו הכל. בדיון שנערך בבית המשפט היא אמרה : "לבי התפוצץ. עולמי נעצר, הפסקתי לנשום. כל כך אהבתי אותו. הוא עדיין בראש שלי". היא הוסיפה: "מה שהיא עשתה לי זה פשוט מגעיל, זה נורא". נערה אחרת בת 14 סיפרה לבית המשפט על ההתרגשות שהייתה לה בנשיקה הראשונה עם ג'ייק, "זו הייתה הנשיקה הראשונה שלי אי פעם עם ילד. הייתי מאוהבת", היא שיתפה.

ברנבי שו, התובע במשפט של ווטס, אמר כי המואשמת התגופפה שוב ושוב עם אחת הקורבנות כשנשארה לישון אצלה במפגשים שנמשכו לאורך תקופה של שלושה חודשים. לדבריו, באחת הפעמים אחת הקורבנות "הרגישה עם ידה את איבר המין של ווטס, אך אלו היו למעשה גרביים מגולגלות". בבית המשפט נטען כי לאחר חשיפת האמת, שתיים מקורבנותיה פגעו בעצמן וניסו לשים קץ לחייהן. לפני הכרזת גזר הדין, השופטת סוזן אוונס פנתה לווטס ואמרה: "היותן צעירות, כפי שבטח ידעת, הפכו אותן לתמימות יותר ואפשרו לך ללכת רחוק עם ההונאה שלך".

ווטס הואשמה בגין 7 עבירות מין: עבירה אחת על תקיפה מינית הכוללת חדירה, שלושה סעיפי תקיפה מינית ושלוש עבירות של מפגשים עם קטינים למטרת מערכת יחסים מינית. היא תבלה את 8 השנים הקרובות מאחורי סורג ובריח, אך המשטרה מאמינה שחשיפת קורבנות נוספים יסייעו להשאירה בכלא לתקופה ממושכת יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully