וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ ליועמ"ש: הפסק את ריקוד הבריחה המושחת של נתניהו

12.6.2019 / 10:34

יו"ר כחול לבן כינה את ראש הממשלה "חלש" ותקף את החלטתו להקדים את הבחירות האחרונות. לדבריו, "סוף 2019 הוקדמה לאפריל בגלל צרכים משפטיים וכעת הבחירות שוב נדחו. שנה שלמה הלכה פארש על העניין הזה". לפיד: "נתניהו בנה מכונה של שטיפת מוח, מפיץ רעל בכמויות אדירות"

צילום: רוני כנפו, עריכה: תומר לוי

יו"ר כחול לבן בני גנץ קרא היום (רביעי) ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט "להפסיק את ריקוד הבריחה המושחת של נתניהו מאימת הדין". בישיבת סיעתו כינה גנץ את ראש הממשלה בנימין נתניהו "חלש", וטען כי "הבחירות הוקדמו בגלל צרכיו המשפטיים". לדבריו, "האחריות כרגע היא בידי היועץ המשפטי לממשלה".

"יש שימוע, יש תאריך והממבו גמבו המשפטי לא יכול להימשך" אמר יו"ר כחול לבן. "דברים צריכים לקרות. שנה שלמה הלכה פארש על העניין הזה. סוף 2019 הוקדמה לאפריל 2019 בגלל צרכים משפטיים והמשך ביסוס נתיב הבריחה של נתניהו מאימת הדין. כעת הבחירות שוב נדחו ו-2019 היא שנה פשוט אבודה. במקום שהממשלה תדאג שהמדינה תתקדם, היא גורמת למצב שהמדינה שוקעת".

הולכים לבחירות - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
העבודה תקיים משאל מתפקדים כדי לקבוע את שיטת הבחירות
שקד: אחזור להתמודדות כבר בבחירות הקרובות
לקראת הבחירות: ניצן הורוביץ הכריז על התמודדות לראשות מרצ

יו"ר כחול לבן בני גנץ בפתח ישיבת הסיעה, 27 במאי 2019. ראובן קסטרו
"דברים צריכים לקרות". גנץ/ראובן קסטרו

ח"כ יאיר לפיד התייחס אף הוא להליכים המשפטיים בעניין נתניהו. "אני רוצה להזכיר לכם משהו על מערכת הבחירות הזו: לנתניהו יש שני עיתונים שעובדים אצלו, תחנת טלוויזיה משלו ושדרני רדיו שמקבלים דף מסרים ישר מנתן אשל", טען לפיד. "יש לו כסף בלי הגבלה, אף אחד לא יודע מאיפה. שופך מאות מיליונים על הרשתות החברתיות. יש לו שרי ממשלה שזוחלים סביבו על הגחון. נטולי דעה משלהם. הוא לא נואם, הוא לא מתראיין. הוא בבונקר. אבל הוא בנה מגפון".

"20 שנה הוא בנה מערך מושחת, ענק, שעובד בשבילו. מכונה של שטיפת מוח. מפיץ רעל בכמויות אדירות. ואז הוא מתבכיין שהתקשורת שמאלנית. מחפש כל היום איזה גרבוז להיעלב ממנו. שהוא יוכל להגיד שרודפים אותו", הוסיף לפיד. "מי כבר נשאר לרדוף אותו? חצי מהתקשורת משותקת מרוב פחד והחצי השני עובד אצלו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו עם עיתונאים מחוץ למליאת הכנסת, לאחר ההצבעה על פיזור הכנסת 30 מאי 2019. ראובן קסטרו
"בנה מגפון". נתניהו/ראובן קסטרו

ביום שני הודיע עו"ד עמית חדד, פרקליטו של ראש הממשלה ליועמ"ש כי מרשו יתייצב לשימוע, אולם טען כי יש לדחות את מועדו שמתוכנן לתחילת אוקטובר. לדברי חדד, "בשבוע שעבר פנינו ליועץ המשפטי לממשלה וביקשנו: תדחה את מועד השימוע. הוא סירב. אנחנו חושבים שיש נימוקים כבדי משקל שמצדיקים את דחיית המועד".

אינפו לו"ז בחירות. עיבוד תמונה
אינפו לו"ז בחירות/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully