וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשקה האלכוהולי המעולה שמביא את לונדון לברים בישראל

בשיתוף IBBLS, בשיתוף IBBLS

7.5.2019 / 13:30

בחודשים מאי ויוני יעברו שבעה ברים ברחבי הארץ עיצוב מחדש כחלק מפרויקט טנקרי גארדן, שמגיע לראשונה לישראל. הכירו את הג'ין המעולה שמסובב את העולם ואת הברים המקומיים, שיספקו לבליינים שפע קוקטיילים ואווירת גינה מיוחדת

ג'ין טנקרי. יח"צ,
שבעה ברים בישראל יקבלו יחס אישי ועיצוב "גינתי" ירוק ושיקי/יח"צ

לאוסטרלים לא חסר ים, שמש ואלכוהול, אבל גם הם אוהבים שמגישים להם אותם בסטייל. בין ספטמבר 2018 לפברואר 2019, העונה החמה בחצי הכדור הדרומי, למי ששכח, ברים ברחבי אוסטרליה עוצבו כגינה וסיקפו לבליינים אווירה אחרת לגמרי, כחלק מפרויקט Tanqueray Garden. ובכן, מה שטוב לאוסטרלים בטח יכול להיות טוב לישראלים ובחודשים מאי-יוני שבעה ברים מובילים ברחבי הארץ יהפכו לגינת טנקרי משוגעת, שתספק בילוי מיוחד ואיכותי באווירה אחרת. מה שג'ין אחד טוב יכול לעשות.

האמת שהוא יכול לעשות הרבה. ג'ין הוא המשקה האולטימטיבי לקוקטיילים שונים והוא טעים גם כשלעצמו. טנקרי הוא ג'ין לונדון יבש אמיתי, המשקה מבוסס על חיטה שעברה זיקוק משולש ותזקיק הדגנים מתובל בארבעה מרכיבים בוטנים - ערער, ליקריץ', שורש אנג'ליקה וזרעי כוסברה, ארבעה מרכיבים שמעניקים לו טעם מאוזן, ייחודי וחלק והופכים את המשקה לארומטי, נפלא ועטור פרסים.

שבעה ברים בישראל יקבלו יחס אישי ועיצוב "גינתי" ירוק ושיקי, הכולל אלמנטים כמו אדניות תבלינים, לוח גיר ממותג, תפריט דרינקים ייחודי כשטנקרי מככב ומספק מגוון רחב של אפשרויות שתייה, כולל שילוב קלאסי ומנצח בין ג'ין טנקרי לטוניק המעולה של Fever Tree האוסטרלית, שמשתמשת רק במרכיבים הטבעיים הטובים ביותר.

בנוסף פעם בשבוע, בימים חמישי או שישי, תגיע לבר גינת טנקרי. הגינה היא בעצם מספר רב של אלמנטים ייחודיים הכוללים בתוכם עמודי רחוב, שער כניסה, עמדת טנקרי & טוניק (T&T) ושאר קוקטיילים שיעניקו אווירה שונה וירוקה במיוחד.

האירוע הבא בפרויקט Tanqueray Garden:

20.6, חמישי בערב, גטסבי, הלל 18, ירושלים

ג'ין טנקרי. יח"צ,
תפריט דרינקים ייחודי כשטנקרי מככב ומספק מגוון רחב של אפשרויות שתייה/יח"צ

מלונדון של המאה ה-19 ועד איימי ווינהאוס

ג'ין טנקרי יוצר לראשונה על ידי צ'רלס טנקרי ב-1830 בלונדון. טעמו החד והמתוחכם הפך אותו לחביב על אנשי עולם האופנה, הקולנוע והמוזיקה. האגדה הרווחת אף טוענת כי הטנקרי היה המשקה החריף הראשון שחזר אל כתלי הבית הלבן עם תום תקופת היובש. העיצוב האייקוני של הבקבוק הוא למעשה גרסה עכשווית לעיצוב המקורי משנת 1948, ששאב השראה מצורתו הקלאסית של השייקר המשמש להכנת קוקטיילים.

המתכון המדויק הוא סוד מסחרי הידוע כיום לארבעה אנשים בלבד, אך ממשיך להיות בשימוש גם לאחר 180 שנה. במהלך מלחמת העולם - מתקפה מהאוויר הרסה כליל את מזקקת טנקרי ורק אחד מבין בני המשפחה שרד כדי להמשיך את המורשת. המזקקה נבנתה מחדש והמשיכה לייצר את הג'ין האיכותי, תוך שמירה על איכות חומרי הגלם והקפדה חסרת פשרות. מאז ועד היום טנקרי ג'ין זכה בעשרות פרסים, והוא נלגם על ידי מפורסמים כמו פרנק סינטרה, ווינסטון צ'רצ'יל, איימי ווינהאוס ועוד.

ג'ין טנקרי. יח"צ,
מסורת ואיכות. ג'ין טנקרי/יח"צ
בשיתוף IBBLS, בשיתוף IBBLS
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ין
  • בר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully