וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייצוגי מזרחים ונשים? צפו בהפרות ההבטחות והזגזוגים

2.3.2019 / 8:30

פורמט בחירות חדש "10 צעדים": מדי סופ"ש הילה קובו עם זווית אחרת לקראת בחירות 2019. והפעם: מזרחי, אישה והומו: עד כמה רחוק הולך המשחק של "פוליטיקת הזהויות", מה אמרו ראשי המפלגות לגבי הייצוגים השונים ברשימותיהם - ומה קרה בפועל? צפו.

עשרה צעדים - ייצוג מגזרים בבחירות 2019/כתיבה ובימוי: הילה קובו. הפקה: רוית כהן צפרירי. עורכת ווידאו: נועה לוי. גרפיקה: אביחי ברוך

פורמט פוליטי חדש: "10 צעדים"! מדי סופ"ש הילה קובו תביא לכם זווית אחרת, בתמציתיות ובקצביות, של סיכום הקדנציה האחרונה במערכת הפוליטית וניתוח סוגיות בוערות לקראת בחירות 2019. והפעם: מזרחי, אישה והומו: עד כמה רחוק הולך המשחק של "פוליטיקת הזהויות", מה אמרו ראשי המפלגות לגבי הייצוגים השונים ברשימותיהם - ומה קרה בפועל במועד סגירת הרשימות בשבוע שעבר?

זה מה שהצהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו על הליכוד בעצרת תמיכה בו באוגוסט 2017, והוספנו בשמו גם עוד אפיון אחד:
"יש לנו מזרחים - ויש לנו אשכנזים. יש לנו עולים - ויש לנו ותיקים. יש לנו חילונים - ויש לנו דתיים (תוספת שלנו: יש לנו גברים - ויש לנו נשים)". כמה מזרחים ועולים באמת יש ברשימת הליכוד, באילו מקומות ברשימה? מדוע אנשי הפריפריה מצביעים לליכוד אבל לא בוחרים כאלה להנהגת התנועה? איזו רשימה מתחרה לליכוד, שמואשמת ביהירות ובהתנשאות, מייצגת את הייצוגים שבהם מתגאים במפלגת השלטון?
מה הבטיחו יאיר לפיד ובוגי יעלון לגבי מפלגותיהם ומה קרה בחיבור עם גנץ וחוסן לישראל?
מתי התגאתה איילת שקד במיליטנטיות של המפלגה שלה ומתי היא חשבה שהתגאות בגנרלים של רשימה זה פשיזם?
והאם במרצ לא הגזימו עם פוליטיקת הזהויות?
צפו בווידאו.

(עדכון ראשון: 28/02/19, 16:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully