וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף המתכון הסודי לנאגטס של מקדונלד'ס - ותוכלו להכין אותם בבית

17.5.2018 / 9:45

בא לכם להכין בבית נגיסי עוף בטעם המקורי של מקדונלד'ס? עמוד הפייסבוק שמציע מתכונים להכנת מנות השחיתות של מקדונלד'ס חושף את המתכון הסודי להכנת נאגטס - והסוד הוא בכלל בהקפאה

McDonald's Canada

בסרטון - ככה מכינים את הנאגטס במפעלים של מקדונלד'ס

קבוצת הפייסבוק האוסטרלית "מקדונלד'ס תוצרת בית" מיועדת לכלל ניסיונות הציבור לשכפל את המתכונים המוצלחים של רשת הג'אנק פוד העולמית. מדי פעם צץ שם חבר אחר שמציע מתכון לאחד מבין שלל הארוחות המוצעות במקדונלד'ס, ביניהם כמובן הניסיון האינסופי ליצור את ההמבורגר הכי דומה למקור. בזמן שאחרים מנסים לפצח את המתכון המדויק של המק רויאל, אחת מחברות הקבוצה, ברנדט, מורה ממלבורן, הלכה על המנה השנייה והפחות בולטת בתפריט: הנאגטס.

היא לא הראשונה שניסתה לעלות על המתכון הסודי של נגיסי העוף הפריכים של מקדונלד'ס וכנראה גם לא האחרונה שתנסה - אבל נכון להיום, היא זו שהגיעה הכי קרוב לדבר האמיתי והיא לגמרי שמחה לשתף אותנו איך היא עשתה את זה. מלבד הנאגטס, היא גם הצליחה לשחזר את הרוטב החמוץ מתוק שמוגש בצד.

הנאגטס של מקדונלד'ס בהכנה ביתית. פייסבוק, צילום מסך
הנאגטס של מקדונלד'ס בהכנה ביתית/צילום מסך, פייסבוק

עוד בנושא:

"אתמול בלילה אתגרתי את עצמי להכין משהו שכמה מחברי הקבוצה ניסו אבל לא לגמרי הצליחו - חפיסת 6 הנאגטס האייקונית והרוטב החמוץ מתוק", היא כתבה, "אני באמת חושבת שלא הכנתי עוף כזה טעים מעולם". הקוראים ניסו ומאוד אהבו את התוצר הסופי: "נאגטס משובחים. אני מתרשם לטובה. יפה מאוד", כתב אחד ואחר הוסיף: "פשוט אין לי מילים. מושלם".

באופן מפתיע, זו דווקא היא שפחות פרגנה לעצמה והעניקה לגרסה שלה ציון של 9 מתוך 10 על מראה וטעם. היא איבדה נקודה על המראה כי "יש יותר מדי נקודות פלפל על הציפוי" ונקודה על הטעם כי "הוא חזק מדי". "באמת לא האמנתי שאוכל לשחזר את זה בבית, אבל הגעתי לתוצאה די קרובה שאני מאוד גאה בה".

הנאגטס של מקדונלד'ס בהכנה ביתית. פייסבוק, צילום מסך
קרוב מאוד לדבר האמיתי גם במראה וגם בטעם/צילום מסך, פייסבוק

אז איך היא הכינה את זה?

נאגטס:
היא ציפתה חזה עוף חתוך לגודל נגיסים בתערובת של קמח, מלח, אבקת מרק ירקות, אבקת שום, אבקת בצל, מלח ופלפל. את חזה העוף המצופה היא שמה בשקית ziplock. לאחר מכן היא ציפתה אותם בביצה טרופה והחזירה לשקית.

הסוד שהפך את הנאגטס לקריספיים במיוחד הוא בהקפאה: אחרי שציפתה את חזה העוף במרכיבים הללו פעמיים, היא הכניסה אותם בשקית סגורה למקפיא ואחר כך הוסיפה שכבה נוספת של תערובת התיבול - אז טיגנה בשמן עמוק עד שהם בצבע זהוב-שחום.

רוטב חמוץ מתוק:
היא הכניסה למערבל מזון ריבת משמשים, אבקת שום, אבקת בצל, רוטב סויה, חרדל, חומץ יין לבן, סירופ גלוקוז וקורנפלור. לאחר הערבול, היא צמצמה את הרוטב בעזרת הרתחה קלה - וטעמה.

נסו את זה בבית וספרו לנו כמה קרוב הגעתם לדבר האמיתי.

הנאגטס של מקדונלד'ס בהכנה ביתית. פייסבוק, צילום מסך
פריך מבפנים, קריספי מבחוץ/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully