וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נאס"א הסתירה מאיתנו עב"מים כל הזמן הזה?

22.2.2016 / 12:49

תיעוד של אובייקט מוזר מקיף אסטרואיד במרחק 199,600 ק"מ מכדור הארץ מעורר סערה ברשת כשרבים מאמינים שנאס"א טישטשה את התיעוד במכוון כדי לגרום לנו לחשוב שמדובר בירח - ולא בחללית של חייזרים למשל

יוטיוב

תיאוריית קונספירציה חדשה שצצה השבוע טוענת שנאס"א מנסה להסתיר מאיתנו עב"מ שנצפה לצד אסטרואיד שחלף על פני כדור הארץ וטענה שמדובר בסך הכל בירח קטן. חובבי עב"מים וצופים אדוקים של "תיקים באפלה" מאשימים את סוכנות החלל בהפצת שקרים והסתרה של ספינות חלל, באמצעות טשטוש תמונות וסרטונים.

מנהל ערוץ היוטיוב הפופולארי Secureteam, טיילר, מסביר בסרטון קצר מדוע הוא חושב שהאובייקט שנמצא לצד האסטרואיד 2004 BL86 בזמן שחלף במרחק של 199,600 ק"מ מכדור הארץ ב-26 בינואר 2015 - הוא לא ירח קטן כפי שנס"א טוענים. לדבריו, האובייקט, שקוטרו 70 מטרים, הוא בעצם עב"מ בעל גוף מתכתי גלילי ארוך ו-2 צילינדרים קטנים שיוצאים ממנו שנראים כמו זרועות בולטות מהצד. לצערו, אין לו הוכחה חותכת שמדובר בספינת חלל (מפתיע, תודו) מאחר שהתמונות עברו עריכה במכוון ע"י נאס"א, אבל הוא די בטוח שמדובר באובייקט שמוצאו חייזרי ושבסוכנות החלל מעדיפים להסתיר את המידע הזה מהאזרחים.

אובייקט מוזר נצפה לצד אסטרואיד שחלף על פני כדור הארץ. נאס"א, צילום מסך
צילום מטושטש של ירח או שזה באמת עב"מ?/צילום מסך, נאס"א

טיילר טוען שלנאס"א יש תמונה טובה של העב"מ, אך הם "טיפלו בה" כדי שיראה כמו ירח. הסרטון פורסם ביוטיוב בשלישי האחרון וצבר יותר מ-60 אלף צפיות. צופים רבים שיבחו את ממצאיו, "היי טיילר, עבודה טובה. כולנו צריכים לזכור להיות ביקורתיים ולחשוב בהיגיון כשמדובר במידע שמגיע מנאס"א", כתב אחד הצופים, "אתה צודק שאתה חושד שזה לא באמת ירח. אני לגמרי איתך בעניין הזה". אחר כתב: "סרטון מדהים. את הרוב כבר ידענו... נאס"א מעולם לא סיפרה לנו תשובות ישירות. נמאס לי ממעטה הסודיות הזה שמרחף מעל הראש של כולנו".

עוד באותו נושא

מהפנט: נאס"א חושפת איך באמת נראית השמש. צפו

לכתבה המלאה
אובייקט מוזר נצפה לצד אסטרואיד שחלף על פני כדור הארץ. נאס"א, צילום מסך
ממתי לירח יש זרועות?/צילום מסך, נאס"א

עיקבו אחרי "אסור לפספס" גם בפייסבוק

כמו כן, יש גם לא מעט שטוענים שטיילר פשוט ממציא דברים. גולש אחד כתב: "טוב, בסדר. אתה צוחק איתי נכון? אין סיכוי שאתה רציני. אתה באמת מנסה לשכנע אותנו שהאובייקט הקטן שנמצא בחלק העליון של התמונה הוא לא ירח? האוביקט הזה נמצא תחת פיקוח של מאות אסטרונומים מקצועיים, כמו גם אלפי אסטרונומים חובבים. כל מידע שנאס"א משחררת עובר ניתוח קפדני ע"י עשרות סוכנויות ממשלתיות, כולל כאלו שמחפשות ברצינות עדויות לקיומם של חייזרים", הוא מוסיף, "איך זה שמתוך 20 אלף אנשים, אף אחד חוץ ממך לא חושב שזה עב"מ? כנראה בגלל שזה לא עב"מ – אלא ירח".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully