וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ' לנתניהו בדף הפייסבוק שלו: "בוא לעימות פומבי"

טל שלו

24.12.2012 / 12:40

יו"ר מפלגת העבודה החליטה לפנות אל ראש הממשלה בצינורות הלא מקובלים, וכתבה על עמוד הפייסבוק של נתניהו פוסט המזמין אותו לעימות טלוויזיוני. "הציבור זכאי לדיון אמיתי"

האם במערכת הבחירות הזו נזכה לעימות פומבי בין המועמדים? אם זה תלוי במפלגת העבודה, נראה שכן. יו"ר המפלגה שלי יחימוביץ' הזמינה היום (ראשון) את ראש הממשלה בנימין נתניהו לקיים עמה עימות טלוויזיוני ציבורי בו ידונו על הנושאים המרכזיים שעל סדר היום הציבורי. הפנייה של יחימוביץ' נעשתה בצורה פומבית גם היא - על גבי הפייסבוק. בעמודו הרשמי של ראש הממשלה הופיע פוסט ארוך שכתבה יחימוביץ' ושזכה תוך דקות לעשרות תגובות.

"אדוני ראש הממשלה, הגיע הזמן לעימות פומבי, מול פני האומה, על הנושאים החשובים העומדים להכרעת אזרחי ישראל" כתבה יחימוביץ'. "אני מזמינה אותך לעימות טלוויזיוני כמקובל בעולם המערבי, וכפי שהיה נהוג בעבר בישראל. הציבור זכאי ואנחנו מחויבים לדיון נוקב, אמיתי, של שתי השקפות עולם העומדות לפני הבוחרים. הבחירה האמיתית היחידה, היא בינך וביני, בין הליכוד ביתנו ובין מפלגת העבודה".

כל הדיווחים, הסקרים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

יחימוביץ' הוסיפה כי תסכים לכל מועד וזירה שיקבע נתניהו, ולכל עניין שיבקש להעלות לדיון. "מדיני, בטחוני, סביבתי, שלטון החוק ומעל לכל: מהי המדינה בעינינו, מה תפקידיה, ומהן החובות שלנו כלפי הציבור", כתבה יו"ר העבודה, "על כך אני רוצה להתווכח איתך".

עימות הבחירות האחרון בין מועמדים לראשות הממשלה נראה במחוזותינו בפעם האחרונה בשנת 1999, וגם אז היה זה ללא המועמד המוביל אהוד ברק, שנבחר לאחר מכן לראשות הממשלה, אלא בין נתניהו למועמד מפלגת המרכז איציק מרדכי. עימותים מרכזיים היו נהוגים במדינה מאז מערכת הבחירות בשנת 1977, אולם ברוב הפעמים לא נודעה להם השפעה ממשית על תוצאות הבחירות.

הפוסט של יחימוביץ'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully