וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיני: אדיח את מארגני השביתה

חברי הוועד הצפוני של הרכבת, שאירגנו את השביתה הפתאומית הבוקר, זומנו לוועדת המשמעת שתתכנס ב-17:00 בבית ההסתדרות

יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, אומר היום, כי יפעל להדחה מיידית של כל חברי ועד עובדי רכבת צפון, שפעלו בארגון ובהפעלת השביתה שפרצה הבוקר ברכבת. עיני אמר כי "ההסתדרות לא תאפשר לחברי ועד לפעול בצורה פראית, ללא אישור ההסתדרות, בניגוד להנחיותיה, תוך פגיעה מיותרת בציבור".

ההליך המשמעתי כנגד חברי הועד יתקיים היום בשעה 17:00 בבית ההסתדרות בת"א. יו"ר איגוד עובדי התחבורה, אבי אדרי, שיגר הבוקר מכתב דחוף, באמצעות שליח, ישירות לבתיהם של ששת חברי הועד: אלי חרמון, יצחק אזולאי, מיכה דדון, יוסי דנינו, דני שדה וחזי ערן.

אדרי כותב לחברי הוועד, כי "פעולותיכם נעשו ללא כל תיאום או קבלת אישור של ההסתדרות ואנו רואים זאת בחומרה רבה. מדובר בהפרת משמעת חמורה ואנו מתעתדים לנקוט מיידית בהליך משמעתי בהתאם". אדרי שב וקרא במכתבו לחברי הוועד לדאוג לחזרתם המיידית של כל העובדים לעבודה תקינה וסדירה.

כזכור הבוקר פתח ועד עובדי הרכבת בצפון בשביתה ללא אישור ההסתדרות ובניגוד לעמדתה. הנהלת הרכבת פנתה לבית הדין האזורי בחיפה בבקשה להוציא צו מניעה לשובתים. חברי הוועד לא התייצבו לדיון. ההסתדרות הודיעה בדיון, כי מדובר בפעולות שאינם על דעתה.

השופט רמי כהן הוציא צו מניעה זמני, המורה לעובדים לשוב לעבודה באופן מיידי. במקביל זימן ביה"ד את הצדדים לדיון נוסף היום בשעה 13:00 והורה לחברי הוועד להתייצב לדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully