וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבה להכרה מלאה: שיפור ניכר במצב התיירת שהותקפה בנתב"ג

על פי החשד, בעלה של התיירת מאוקראינה תקף אותה והטיח את ראשה בקיר במהלך ביקורת הדרכונים בנתב"ג, והיא פונתה במצב קשה כאשר קיים חשש לחייה. הבוקר מצבה התייצב והוא מוגדר כעת בינוני. בעלה שוחרר ממעצר בשל חוסר ראיות וצפוי להיות מגורש מהארץ על ידי רשות ההגירה

שיפור ניכר חל הבוקר (שלישי) במצב התיירת בת ה-37 שפונתה אמש לבית החולים הרפואי אסף הרופא בבאר יעקב מנמל התעופה בן גוריון. מבית החולים נמסר כי היא שבה להכרה מלאה ומצבה מוגדר כעת בינוני ויציב.

האישה מאוקראינה פונתה אתמול במצב קשה לבית החולים, כשהיא סובלת משברים בפניה, לאחר שעל פי החשד בעלה, אף הוא אוקראיני בן 38, תקף אותה בביקורת הגבולות בנמל התעופה בן גוריון, והטיח את ראשה בקיר. בנוסף, האישה הגיעה לבית החולים שתויה, עם רמות אלכוהול גבוהות בדמה. הבעל נעצר, ובחקירתו הוא טען כי היא מעדה ונפלה. היום הוא הובא להארכת מעצר שם בית משפט השלום בפתח תקווה שיחרר אותו. המשטרה הודתה כי עדיין אינה יכולה לקבוע ממה נגרם מצבה הרפואי של האישה. עוד החליט בית המשפט כי הגבר יועבר לידי רשות האוכלוסין וההגירה, הצפוייה לגרש אותו מהארץ.


עוד בוואלה! NEWS:
ישראל בשמי מצרים: תיעוד נדיר של מלחמת יום כיפור
שעות כניסת הצום ויציאתו - והתחזית: המדריך המלא ליום כיפור
רוסיה: סוריה הפילה בשוגג מטוס שלנו - בגלל התקיפה של ישראל בלטקיה

שדה תעופה, נתב"ג. ראובן קסטרו
על פי החשד, האשה הותקפה בשלב ביקורת הדרכונים בידי בעלה/ראובן קסטרו

שלשום הוגש כתב אישום נגד צעיר בן 24, תושב נתניה, שהיכה ופצע אישה שפגש בשוק בנתניה. מהחקירה עלה כי הנאשם הזמין את האישה לקיים עמו יחסי מין, בזמן שמשך בחולצתה. המתלוננת סירבה, ובתגובה הגבר היכה בה בקרש ואף איים על חייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully