וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבן של שלום דומרני מסתבך: חשוד בחטיפה לצורך סחיטה

13.2.2018 / 16:30

בנו של ראש ארגון הפשע, ניסים דומרני, חשוד בחטיפה למטרת סחיטה ומעצרו הוארך בשבעה ימים. סנגורו האשים: "הוא לא היה שותף, בשום חטיפה, המשטרה מגנה על מהמר והפכה אותו לסוכן"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

בית משפט השלום באשקלון האריך היום (שלישי) את מעצרו של ניסים דומרני בנו של ראש ארגון הפשע שלום דומרני בשבעה ימים, כך הותר לפרסום. דומרני חשוד בחטיפה למטרה סחיטה ומספר עבירות נוספות. "בתיק החקירה קיים חשד לקיום סביר לביצוע העבירות" כתב השופט בנימוקו להחלטה על הארכת מעצרו. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו ב-13 ימים.

עורך הדין רועי אטייאס המייצג את ניסים דומרני אמר בדיון כי "אין ספק שהמשטרה שברה פה שיא, לקחו אדם שהימר והגיע לחובות והפכו אותו לסוכן". עורך הדין האשים כי "המשטרה מגנה על מהמר, הם עשו הכול להביא את ניסים דומרני, מדובר במתלונן אחד בלבד ועל חוב, לשיטת המשטרה מי שגונבים לו כסף הוא העבריין? אם זה לא היה דומרני בכלל לא הייתה עילה למעצר, הוא לא היה שותף בשום חטיפה, הוא לא עשה זאת, העבר הפלילי שלו זניח ביותר".

ניסים דומרני, הבן של שלום דומרני ראש ארגון הפשע מהדרום. פייסבוק, אתר רשמי
דומרני/אתר רשמי, פייסבוק

לפני כשנה הודיע שלום דומרני לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כי החליט לקבל את הסדר הטיעון המקורי שהתגבש בינו לבין פרקליטות מחוז דרום, במסגרת הפרשה שבה הואשם בכמה ניסיונות רצח ובהחזקת נשק. הודעתו של דומרני הגיעה רגעים ספורים לפני שעד המדינה בפרשה היה אמור לתת את עדותו הדרמטית בבית המשפט, שלקראתה תוגברה האבטחה באולם.

במסגרת הסדר הטיעון מודה דומרני בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות נשק, סיוע לחבלה בכוונה מחמירה ואספקת נשק. ראש הרכב השופטים יורם צלקובניק פנה לדומרני ואמר לו: "טוב עשית". זאת, שבוע לאחר שדומרני הודיע כי הוא מסרב להסדר הטיעון בשל "התפתחויות בתיק".

על פי כתבי האישום, הרקע למרבית המקרים היה סכסוכים בין עבריינים על שליטה באשדוד. דומרני מואשם בניסיונות רצח של אנשי "הכנופייה הגרוזינית" באשדוד, אספקת אמצעי לחימה וקשירת קשר לביצוע פשע.

השופט אבו טהה ציין את החולשה של הראיות בניסיונות הרצח של יוסי קריחלי ואדם דפס, וכן בשידול לרצח של חלק מהגורמים הנמנים עם קבוצת "הגרוזינים", גיאורגי חננשווילי, ורמז שמלשווילי, אלירן חובב ואדם דפס. בעבירות של מתן אמצעים לביצוע פשע, קשירת קשר ועבירות בנשק נקבע כי קיימות ראיות לכאורה לגבי חלק מהנאשמים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שלום דומרני, בית משפט המחוזי באר שבע, 29 באוקטובר 2015. בני בן סימון, מערכת וואלה!
שלום דומרני בבית המשפט, בשנת 2015/מערכת וואלה!, בני בן סימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully