וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן בהתייחסות ראשונה לתקרית בצפון: "נגיב על כל פרובוקציה"

13.2.2018 / 9:40

שר הביטחון הגיב לתקרית בה חדר מל"ט איראני לישראל, ואיים - "אין לנו מגבלות, זה לא הזמן לדיבורים אלא למעשים". על ניסיון הלינץ' בג'נין אמר: "יש לתת מילה טובה למנגנון הפלסטיני"

צילום: שלומי גבאי

שר הביטחון אביגדור ליברמן איים היום (שלישי) "להגיב לכל פרובוקציה" נוספת בצפון, ברקע המתיחות עם סוריה ועם איראן. "אין לנו מגבלות", אמר בביקור בקריית שמונה, בתגובה ראשונה לתקרית שבמהלכה הפיל חיל האוויר מל"ט איראני והופל מטוס קרב בשטח ישראל.

ליברמן ציין לטובה גם את הגיבוי שהעניקה ארצות הברית לישראל, שערכה שורת תקיפות בסוריה ביום שבת בעקבות הפלת מטוס הקרב, שבמהלכה נפצעו שני טייסים. "אנחנו מאוד מרוצים מהגיבוי האמריקני שקיבלנו", אמר. "ארצות הברית פועלת לפי האינטרסים שלה, ולאחר הפעולה בשבת התייצבה בגלוי ונתנה גב למדינת ישראל, ואנחנו מודים על כך. הם לא מקשים עצות שלנו, אבל אנחנו בהחלט מרוצים מהגיבוי".

עוד בוואלה! NEWS:
שני טייסי חיל האוויר נפצעו קשה וקל בהתרסקות מטוס שתקף בסוריה
תיעוד: רגע התרסקות מטוס ה-F-16 שהופל בצפון
אסון ברוסיה: 71 נוסעים נספו בהתרסקות מטוס באזור מוסקבה

שר הביטחון, אביגדור ליברמן במהלך מסע"ת בקריית שמונה 13 בפברואר 2018. שלומי גבאי
מזהיר את איראן וסוריה. ליברמן בקריית שמונה/שלומי גבאי

לדבריו, "השתדלתי לא לדבר בימים האחרונים, זה לא הזמן לדבר אלא לעשות. אנחנו עסוקים בעשייה נחושה ואחראית. אין מגבלות, אנחנו לא מקבלים שום מגבלות. פעלנו בנחישות ולכל צעד שאנחנו עושים קודמת עבודה רבה. הכול צריך להיעשות באופן מדויק. בפרפראזה על הפתגם הידוע - זה לא הזמן לנבוח, אלא לנשוך".

השר התייחס גם לניסיון הלינץ' אתמול בג'נין, שבו נפצעו שני חיילים שנכנסו בשוגג לעיר. "ראינו את התוצאות של התיאום הביטחוני בג'נין", אמר. לדבריו , יש לומר "מילה טובה למנגנון הפלסטיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully