וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בטירה: נבדק אם מדובר בסכסוך כנופיות; טרם נעצרו חשודים

26.1.2018 / 10:54

המשטרה חוקרת את רצח תושב העיר כבן 40. לפי מודיעין משטרתי, הנרצח השתייך בעבר לכנופייה המעורבת בסכסוכים שונים. עוד נבדק אם מדובר בחיסול אקראי או במארב, וכן האם גופתו הוזזה מזירת הרצח. טרם נעצרו חשודים

ניידת משטרה ליד התחנה המרכזית החדשה, ינואר 2014. ניב אהרונסון
נבדקת השתייכות הנרצח לכנופיה בעיר/ניב אהרונסון

במשטרת מרחב שרון חוקרים הבוקר (שישי) את התקרית שבה נרצח אמש תושב העיר טירה, כבן 40. אחד מכיווני החקירה המרכזיים הוא שמדובר בסכסוך בין כנופיות בעיר. לפי מודיעין משטרתי, בעבר השתייך הנרצח, נהג הסעות במקצועו, לכנופיה בטירה המעורבת בסכסוכים שונים בעיר. עוד נבדק אם מדובר בחיסול אקראי או שמא מדובר במארב, וכן היכן נרצח נהג ההסעות, והאם גופתו הוזזה מהמקום. טרם נעצרו חשודים במעשה.

חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו אתמול למרפאה מקומית בעיר, שם מצאו את הגבר כשהוא במצב אנוש. הצוות הרפואי העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו תוך פעולות החייאה לבית החולים מאיר שבכפר סבא, שם נקבע מותו.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד לתג מחיר בירושלים: כתובת "מוות לערבים" ורכב שרוף בדרום העיר
תיעוד: תושב אילת כבן 20 דוקר אחר ונמלט - הרקע פלילי
צעיר בן 20 מנתניה הואשם בשוד בנק באיומי סכין | צפו בתיעוד

השבוע גזר בית המשפט המחוזי בבאר שבע עונש מאסר עולם על אברהם ילמה, שהורשע ברצח ובאונס שכנתו מלה עוז בת ה-66 לפני כשנתיים. בנוסף גזר בית המשפט 15 שנות מאסר נוספת בגין עבירת האונס, וכן תשלום פיצויים בגובה 258 אלף שקלים למשפחת הנרצחת.

הרכב השופטים בראשות השופט נתן זלוצ'ובר, קבעו בהחלטתם בסוגיית העונש כי בנסיבות המקרה וכן על רקע המבחן המוסרי, מעשה האונס והרצח יופרדו וילמה ישא בעונש נפרד. "המקרה שבפנינו חריג", טענו. "עקב מכלול הדברים, מדובר בנסיבות חריגות שבהן הנאשם אנס מישהי שהוא אינו מכיר, וניסה לבתר את גופתה, בסופו של דבר ברצח בנסיבות חריגות בחומרתן".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • טירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully