וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשיטה על תחנת הרדיו: שלושה חיילים בגלצ נעצרו על עבירות סמים

24.1.2018 / 18:41

אנשי המשטרה הצבאית פשטו על התחנה, וחיפשו בתיקיהם של חיילים המשרתים במקום. שלושה מהם, שלא משמשים ככתבים או כמגישים, עוכבו לחקירה. דובר צה"ל: "נפעל באופן נחרץ כנגד עבירות מסוג זה"

מבזקן גל"צ משתנק בשידור חי.
חיילים בגלצ נעצרו. תחנת הרדיו ביפו

שלושה חיילים המשרתים בגלצ נעצרו היום (רביעי) בחשד לעבירות סמים. לפי גורמים המעורים בפרטי המקרה, במהלך היום פשטו אנשי המשטרה הצבאית על התחנה ביפו, ערכו בדיקה בתיקיהם של חיילים המשרתים במקום, ועיכבו שלושה מהם לחקירה. הפשיטה עוררה תדהמה בקרב אנשי התחנה, כולל בקרב הצוות המנהל. שלושת החיילים שנעצרו לא משמשים ככתבים או כמגישים מוכרים.

מדובר צה"ל נמסר כי "שלושה חיילים מגלי צה"ל נעצרו היום על ידי המשטרה הצבאית בחשד לשימוש בסמים. החקירה עודנה מתנהלת. צה"ל יפעל באופן נחרץ כנגד עבירות מסוג זה, וימשיך לנקוט במגוון אמצעי אכיפה על מנת למנוע תופעות פסולות אלו".

הבוקר מסרה המשטרה כי 11 נערים בני 15 ו-16 נחקרו בחשד לסחר בסמים באמצעות אפליקציית המסרים ווטסאפ בקריית גת. במסגרת חקירת הפרשה, שבה מעורבים בני נוער תושבי העיר, צפויים להיחקר נערים נוספים בחשד לעבירות דומות.

עוד בוואלה! NEWS:
היועמ"ש נגד ליברמן בסערת גלי צה"ל: הנחייתי בעניין גפן - מחייבת
רעב, מחלות ומכות: הגיהנום שמצפה לישראלים החשודים ברצח בתאילנד
נתניהו שוחח עם מרקל בדאבוס: "היא מבינה את הדאגות שלנו מהגרעין"

שימוש בקנאביס (אילוסטרציה). GettyImages
עבירות סמים בתחנה/GettyImages

לפי החשד, הנערים פתחו קבוצה ייעודית באפליקציית המסרים המידיים, זאת לצורך סחר ואספקת סמים לבני נוער אחרים בעיר הדרומית. מחקירת מחלק הנוער במשטרה עלה כי מדובר בתופעה רחבה יחסית, שבמסגרתה שלחו בני הנוער מסרים בנוגע לסמים וכן תמונות של הסמים בקבוצה.

עד כה נחקרו 11 בני נוער בחשד לעבירות אספקה ותיווך של סם מסוכן. בסיום חקירתם, הם שוחררו לביתם בתנאים מגבילים ושוהים כעת במעצר בית. "משטרת ישראל תפעל, כולל בשימוש ביכולות טכנולוגיות, על מנת להילחם בתופעה פסולה ומסוכנת זאת של עבירות הקשורות בסמים מסוכנים", נמסר מהמשטרה.

אורנה לשם, מנכ"לית עמותת אל סם, מסורה כי "מדובר בעוד מקרה מצער של בני נוער הסוחרים ומשתמשים בסמים. הגיע הזמן שנבין שמדובר בתופעה נפוצה שמשחיתה את בני הנוער ולא באפיזודה חולפת. התופעה הולכת ומחמירה מדי יום וחייבים לעקור אותה מן השורש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully