וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת הלוחם שנפצע קשה: "הוא התעורר ולא אמר דבר, רק שאל על הילדים"

18.1.2018 / 19:30

בשיחה עם וואלה! NEWS סיפרה רעייתו של לוחם הימ"מ שנפגע בחזהו במהלך הפעולה לאיתור חוליית המחבלים בג'נין כי לא תמיד ידעה היכן הוא נמצא במסגרת תפקידו אך שתמיד יצא מהבית בחיוך. "הוא לא ענה והבנתי שמשהו קורה, פחדתי שאני מאבדת אותו", הוסיפה. "אנו מתפללים לשלומו"

עריכת וידאו: אביב אירגז

אשתו של לוחם הימ"מ שנפצע קשה הלילה במהלך הפעולה לאיתור חוליית המחבלים שרצחה את רזיאל שבח בחוות גלעד בשבוע שעבר אמרה הערב (חמישי) בשיחה עם וואלה! NEWS כי תמיד חששה לשלומו בשל התפקיד שהוא מבצע, גם כשלא ידעה היכן הוא נמצא ומה בדיוק הוא עושה. בשיחה ליד מיטתו בבית החולים רמב"ם בחיפה הוסיפה כי "כל בני המשפחה מתפללים לשלומו, מאחלים שירגיש טוב ויחזור לעצמו במהרה".

הלוחם נותח מוקדם יותר על ידי מנהל מחלקת ניתוחי חזה ד"ר רן קרמר. בניתוח שארך כמה שעות, טופלה פגיעת קליע בבית החזה ופגיעה בידו. הלוחם חזר כעת להכרה מלאה, ומצבו מוגדר יציב.

עוד סיפרה רעייתו של הלוחם, המאושפז במצב קשה אך יציב לאחר שנפגע בחזהו והועבר היום מבית החולים העמק בעפולה לבית החולים רמב"ם, כי "הוא תמיד יוצא מהבית בחיוך, הוא אדם שמתייחס ברצינות לעבודתו. ידעתי שהם מאומנים היטב ועוברים הכשרות מתאימות אבל חששתי וידעתי שזה מסוכן".

לקריאה נוספת:
פאודה גרסת המציאות: בנו של המחבל קטוע הרגליים שיצא למסע נקמה
שני לוחמי ימ"מ נפצעו קשה וקל בג'נין; אחד מרוצחי הרב שבח חוסל

הפוע מג'נין בבית החולים, 18 בינואר 2018. ערן גילווארג
פינוי הלוחם לבית החולים רמב"ם, היום/ערן גילווארג

כמה מבני משפחתו של הלוחם שוהים בחו"ל ונערכו לחזור לישראל כששמעו על הפציעה החמורה שספג. אולם, לאחר שמצבו השתפר והוא שוחח עמם שכנע אותם שלא לבטל את תכניותיהם ולקצר את שהותם בנימוק ש"הגרוע מאחוריי".

לדבריה, אמש בסביבות השעה 22:00 כשהייתה בבית עם שני ילדיהם החלה להרגיש שמשהו לא כשורה. "לא הצלחתי להירדם, הרגשתי באופן חזק שמשהו לא טוב קורה", הוסיפה. "שלחתי לו הודעה לנייד אבל הוא לא ענה. בשעה 00:30 התקשרו אליי מהיחידה וסיפרו לי שבעלי נפצע ואני צריכה להגיע לבית החולים שאליו הוא פונה".

כשהגיעה לבית החולים יחד עם בני משפחתה מצאה את בעלה כשהוא מורדם ומונשם. "הבנתי שהפציעה חמורה ומשמעותית, סיפרו לי בכללי על האירוע שבו הוא נפצע, פחדתי שאני מאבדת אותו את בעלי. כאשר הוא התעורר הוא לא דיבר כלל על האירוע רק ביקש שנהיה חזקים ושאל לשלום כולם. אני יודעת שצפויה לו החלמה ממושכת, הוא אדם חזק ובעזרת השם יתגבר על הפציעה".

עוד באותו נושא

לוחם ימ"מ נורה בחזה בקרב בג'נין: "איבד ליטרים של דם; חוסן בלתי רגיל"

לכתבה המלאה
ND שני לוחמי ימ"מ נפצעו באורח קשה וקל בקרב יריות שהתפתח במהלך מבצע מיוחד של שב"כ ומג"ב בג'נין. רויטרס
לוחמי ימ"מ בג'נין, הלילה/רויטרס

מוקדם יותר סיפרו הרופאים שטיפלו בלוחם כי הוא איבד שלושה ליטרים של דם בשל פציעתו במהלך הפעולה הלילה. זמן קצר לאחר השעה חצות הוקפצו כמה כוננים בבית החולים העמק בעפולה לקראת פינויו של הפצוע ושל פצוע נוסף שנפגע באורח קל ברגליו. הפצוע הנוסף עודנו מאושפז במחלקה האורתופדית בבית החולים.

הרופאים סיפרו כי מדובר באדם "בעל חוסן בלתי רגיל" וכי היה לו מזל גדול. "קליע שחדר לגופו עבר בין הלב לריאות, מבלי לפגוע בעמוד השדרה, וננעץ בגב העליון", סיפר אחד הרופאים שטיפל בו. בשעות הצהריים שב הלוחם להכרה והחל לנשום בכוחות עצמו. נוסף לפציעתו בחזה הוא נפגע באחת מאצבעות ידיו.

ריבלין: "הוא לוחם ביחידה - והיא חלק ממנו עצמו"

נשיא המדינה ראובן ריבלין ביקר היום את הלוחם ואת רעייתו בבית החולים ואמר כי התרשם מכך שעל אף שהיה אמור לצאת לחופשה יום למחרת הפעולה לא שחרר את עצמו והצטרף לחבריו ליחידה. "הוא לוחם ביחידה, והיחידה היא חלק ממנו עצמו", הוסיף ריבלין שאיחל ללוחם החלמה מהירה וביקש להודות לצוות הרפואי וכן ללוחמי משמר הגבול.

מוקדם יותר ביקר השר לביטחון פנים גלעד ארדן את הלוחמים הפצועים ואמר כי "עם ישראל כולו מצדיע ללוחמי הימ"מ, צה"ל והשב"כ על הפעילות הלילה נגד המרצחים של הרב רזיאל שבח". בפעולה הלילה נהרג אחד מחברי החוליה אחמד איסמעיל ג'ראר ושניים נוספים נעצרו. בהמשך לפעילות הכוחות החלו הפרות סדר במחנה הפליטים ג'נין ורק בשעות הבוקר המאוחרות הסתיימה הפעולה כליל.

נשיא המדינה מבקר את לוחם הימ"מ שנפצע באורח קשה אמש בג'נין 18 בינואר 2018.. עמוס בן גרשום / לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
הנשיא ריבלין עם מפקד צוות לוחמי הימ"מ שפעל בג'נין, היום/מערכת וואלה! NEWS, עמוס בן גרשום / לע"מ
צה"ל מהחטיבה המרחבית "מנשה", שב"כ ומשטרת ישראל במבצע לאיתור חשודים בביצוע פיגוע הירי סמוך לחוות גלעד ב9 בינואר, בו נרצח הרב רזיאל שבח ז"ל' 18 בינואר 2018. דובר צה"ל
לוחמי ימ"מ בג'נין, הלילה/דובר צה"ל
בית המחבל בג'נין שנהרס הלילה על ידי כוחות צה"ל. אתר פלסטיניים, מערכת וואלה! NEWS
כלי הנדסי של צה"ל בג'נין, הלילה/מערכת וואלה! NEWS, אתר פלסטיניים
צה"ל מהחטיבה המרחבית "מנשה", שב"כ ומשטרת ישראל במבצע לאיתור חשודים בביצוע פיגוע הירי סמוך לחוות גלעד ב9 בינואר, בו נרצח הרב רזיאל שבח ז"ל' 18 בינואר 2018. דובר צה"ל
כוחות צה"ל בג'נין, הלילה/דובר צה"ל
לוחמי מג"ב לפני היציאה לפעילות המבצעית בג'נין. חטיבת דובר המשטרה
כוחות מג"ב נערכים לקראת הפעולה בג'נין, הלילה/חטיבת דובר המשטרה
כוחות ישראלים בעימותים עם פלסטינים בג'נין, 18 בינואר 2018. רויטרס
כוחות צה"ל בג'נין, הבוקר/רויטרס
כוחות ישראלים בעימותים עם פלסטינים בג'נין, 18 בינואר 2018. רויטרס
הפרות סדר בג'נין, היום/רויטרס
הריסת בני המחבלים שרצחו את ריזאל שבח בג'נין, 18 בינואר 2018. AP
הריסות הבית שבו הסתתרו חברי החוליה, הלילה/AP
אחמד אסמאעיל מחמד ג'ראר בן 31, בן דוד של נאסר ג'ראר, 18 בינואר 2018. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
המחבל שחוסל הלילה, אחמד איסמעיל ג'ראר/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט
  • עוד באותו נושא:
  • ג'נין
  • ימ"מ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully