וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבאי: "אבו מאזן איבד את זה; מנהיג מדינה לא מדבר ככה"

יו"ר מפלגת העבודה התארח בכנס פורום הסגנים בשלטון המקומי, ותקף את נאומו של אבו מאזן. הוא הזהיר מהיום שאחרי שלטון טראמפ: "אם לא נתנתק מ-4 מיליון פלסטינים, נגיע למצב שבו בדיוני תקציב יחליטו להעביר כסף לבית חולים בג'נין מאשר לפוריה"

פרומו וואלה TALK הראיון המרכזי עם יעקב אילון ואבי גבאי. מערכת וואלה!
"לגדל את הפרטנר". גבאי/מערכת וואלה!

יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, מתח ביקורת על נאומו של יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, באומרו כי "הוא איבד את זה". גבאי נשא דברים בכנס פורום הסגנים בשלטון המקומי, בראשות אורי בוסקילה. "הדברים שאמר הם מוגזמים מאוד. בצד השני יש מנהיגות בעייתית, מנהיג מדינה לא אומר דברים כאלה", אמר גבאי בכנס שנערך במלון לאונרדו פלאזה ים המלח.

לדבריו, "אנחנו הצד החזק בסכסוך וצריכים לדאוג לעצמנו ביום שאחרי. מה יקרה ביום שטראמפ יוחלף? אם לא ניפרד מארבעה מיליון פלסטינים, יגיע היום שבדיון תקציב יחליטו לא לתת כסף לבית חולים פוריה אלא לבית חולים בג'נין".

נשיא הרש"פ, אבו מאזן נואם במהלך ועידה של ה- OIC באיסטנבול, טורקיה 13 בדצמבר 2017. רויטרס
"איבד את זה". אבו מאזן/רויטרס

כשנשאל גבאי אם לדעתו קיים פרטנר בצד השני, ענה כי "אנחנו צריכים לגדל את הפרטנר בצד השני, אני ממש לא חושב שהם בסדר ואנחנו לא. במבט על העשור האחרון אנחנו רואים שהם עסוקים בלהאשים אחד את השני. אנחנו צריכים לקבל החלטות עבורנו".

באשר לנחיתות בסקרים לעומת מפלגת יש עתיד, בראשות ח"כ יאיר לפיד, גבאי ענה כי הוא לא מודאג. "לפי הסקרים שאנחנו מכירים אנחנו באזור ה-18 מנדטים ולא 15. עלינו וירדנו, אני לא מוטרד, כשיהיו בחירות הדברים יראו אחרת לחלוטין. הציבור, ברגע המבחן, יחפש מנהיגות כזו שיודעת לנהל ומבינה את המערכת, ואנחנו ננצח בבחירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully