וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגב: "הליכוד במצב לא פשוט, ייתכן שהבחירות יוקדמו"

28.12.2017 / 23:11

בכנס פעילי המפלגה בבאר שבע אמרה שרת התרבות והספורט כי גם בבחירות הבאות "הליכוד ינצח ונתניהו יהיה ראש הממשלה". על אישור חוק ההמלצות אמרה: "טרטרו אותנו קצת, שמענו שם דברים הזויים"

עריכת וידאו: ניר חן

שרת התרבות והספורט מירי רגב אמרה היום (חמישי) בכנס פעילי הליכוד בבאר שבע כי ייתכן שהבחירות יוקדמו. "הליכוד היום במצב לא פשוט, אנחנו מאחלים לדוד ביטן שינקה את עצמו", אמרה רגב על החשדות נגד יו"ר הקואליציה לשעבר. לדבריה, "אין פה אנשים מושחתים וכל הניסיונות לחפש כאלה לא יעזרו".

רגב הוסיפה כי "הליכוד היא מפלגה עממית, אבי גבאי מדברר היום את כל מסרי הליכוד כי הוא הבין שהציבור ימני. המפלגות מבינות שהליכוד זה הגוש החזק בחברה הישראלית, הציבור לא מטומטם. אני לא יודעת מתי יהיו בחירות, אנחנו מתוכננים לבחירות ב-2019, אבל יכול להיות שהן יוקדמו. אנחנו ננצח שוב וראש הממשלה יהיה בנימין נתניהו".

מיירי רגב במליאת הכנסת, חוק ההמלצות, ירושלים, 27 בדצמבר, 2017. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
רגב במליאת הכנסת, בדיונים על חוק ההמלצות, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

רגב התייחסה גם לאישור חוק ההמלצות הלילה אחרי יומיים של דיונים מרתוניים. "אחרי שלושה לילות בלי שינה עבר חוק ההמלצות. אומנם טרטרו אותנו קצת ושמענו שם דברים הזויים שאין להם קשר למציאות", אמרה. על חקירות נתניהו אמרה כי "יהיה חודש לא קל, כנראה שהמשטרה תגיש המלצות קשות, אבל צריך להבין שאין להן תוקף חוקי. גם ב-1996 הגישו המלצות וראש הממשלה יצא מזה. תמתינו להחלטת היועץ המשפטי, אסור לנו לתת יד לקרקס התקשורתי".

חוק ההמלצות אושר במליאת הכנסת ברוב של 59 תומכים מול 54 מתנגדים. ההצבעה על החוק החלה אמש, לאחר שהאופוזיציה משכה את כל ההסתייגויות שנותרו נגד החוק. יו"ר הקואליציה דוד אמסלם סיכם את הדיון, וההצבעות נמשכו כחמש שעות. במהלך נאומו של אמסלם התעמתו ח"כ אורן חזן וח"כ חנין זועבי, והשניים הוצאו מהמליאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully