וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר שביתה: לא יתקיימו לימודים ב-82 תיכונים באזור השרון

3.12.2017 / 17:47

השביתה תיערך בחטיבות העליונות בהרצליה, רעננה, כפר סבא ונתניה. זאת, בהמשך לסדרת שביתות ועיצומים מאז ההכרזה על סכסוך העבודה בחודש שעבר. מארגון המורים נמסר כי הם עשויים "לנקוט בכל האמצעים"

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: ניר חן

ארגון המורים ישבית מחר (שני) את הלימודים בחינוך העל-יסודי בכל החטיבות העליונות בערים הרצליה, רעננה, כפר סבא ונתניה. בסך הכול 82 בתי ספר לא יפעלו מחר כשברקע המשך המחאה על הסכמי השכר. מהודעת הארגון נמסר כי הם "שומרים את הזכות לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותנו, ובכל היקף".

ביום חמישי האחרון הושבתו כל בתי הספר של החינוך ההתיישבותי ובתי הספר הפנימייתיים. יום לפני כן הושבתו הלימודים בכ-70 בתי ספר ובנוסף הארגון הורה על הפסקת הכנת הלימודים למבחני פיזה ואסר על מוריו לבצע פעילות מכל סוג שהוא אחרי 17:30. זאת, בהמשך לסדרת שביתות ועיצומים שהחלו עם ההכרזה על סכסוך עבודה ב-8 בנובמבר.

עוד בנושא:
שביתת המורים נגד אלימות: נעצר הנער שהכה מורה במוט ברזל
העיצומים נמשכים: ארגון המורים ישבית מחר את תיכוני רשת אורט
ארגון המורים הכריז שביתה - בבתי ספר שגם כך בחופשה

כיתה ריקה בגמנסיה הרצליה. שרון בוקוב
כיתה ריקה בגימנסיה הרצליה. אילוסטרציה/שרון בוקוב

בלב המחלוקת עומדת שאלת העלאת שכר המורים וחידוש ההסכם הקיבוצי שפג תוקפו בדצמבר בשנה שעברה. המשא ומתן על הסכם חדש החל בינואר השנה. לדברי יו"ר הארגון רן ארז, באוצר התגבשה הסכמה על העלאת שכר המורים החדשים ל-8,000 שקלים, אבל למורים הוותיקים הוצעה העלאה של 60 שקלים. לדבריו, במשרד האוצר "רוצים לממן את המורים החדשים על חשבון המורים הוותיקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully