וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחות ואח בני ארבע וחמש נפגעו אנוש בשריפה במזרח ירושלים

14.11.2017 / 16:05

השניים, תושבי בית חנינא, פונו לבית החולים הדסה בעיר תוך פעולות החייאה. אמם וסבם, שנפגעו קל, פונו אף הם לבית החולים. כוחות הכיבוי וההצלה השתלטו על השריפה, שלא ברור כיצד פרצה

השריפה בבית חנינא: שני הילדים פונו במצב אנוש לבית חולים 14 בנובמבר 2017. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
הבית השרוף בבית חנינא/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

אחות ואח בני ארבע וחמש ממזרח ירושלים נפגעו היום (שלישי) באורח אנוש משאיפות עשן בשריפה שפרצה בביתם. הם פונו אל בית החולים הדסה הר הצופים בעיר תוך פעולות החייאה וכשהם מורדמים ומונשמים. גם אמם וסבם, שנפגעו קל, פונו לבית החולים.

הילדים חולצו מהדירה הבוערת על ידי כוחות משטרה, שהוזעקו לדירה בקומת הקרקע בבית חנינא. הם ערכו סיור והבחינו כי הדירה נעולה, כשהאם, שהייתה מחוץ לדירה, זעקה בבכי שילדיה הקטנים בדירה. בזמן פעולות החילוץ, שירותי הכבאות וההצלה השתלטו על השריפה וכיבו אותה. לאחר החילוץ, פונו הילדים לבית החולים.

השריפה בבית חנינא: שני הילדים פונו במצב אנוש לבית חולים 14 בנובמבר 2017. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
השוטרים פרצו לדירה הבוערת. זירת השריפה/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

רב-סמל אושרי ממן, השוטר שהגיע ראשון לדירה וחילץ את שני הילדים, סיפר כי "לא היססנו, פרצנו את הדלת ויחד עם אחד השכנים ביצענו סריקות בדירה אפופת העשן". לדבריו, "איתרנו את הילדים וחילצנו אותם אחד אחרי השני, כאשר אני נושא אותם על הידיים שלי והם במצב קשה. הדקות הארוכות בהן סרקנו את הדירה החשוכה אפופת העשן לאיתור הילדים נראו כמו נצח. לא הסכמתי לעזוב הדירה עד שמצאתי את הילדים הקטנים".

יאיר לקס, חובש רפואת חירום, סיפר על הזירה. "כשהגענו למקום, חברנו לצוות משטרתי שהעניק טיפול רפואי לשני הילדים, שחולצו מהדירה כשהם מחוסרי הכרה וסובלים משאיפת עשן. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים בשטח וביצענו בהם פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמה, עיסויים וטיפול תרופתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully