וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על חוק "ירושלים רבתי": "לא נעשה תרגילים לאמריקנים"

30.10.2017 / 17:17

רה"מ נשאל על ההתנגדות האמריקנית לחוק הקובע כי עיריית ירושלים תחזיק באחריות על שורת יישובים והתנחלויות באזורה. "הם בעדנו ורוצים שיתוף פעולה, לא יכול להיות שדווקא עכשיו נעשה תרגילים"

צלמים זמניים מורשים

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (שני) כי ממשלו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הוא "מאוד אוהד" וכי אינו מעוניין לעורר בעיות מולו בסוגיית חוק "ירושלים רבתי", הקובע כי האחריות המוניציפלית על שורת יישובים באזור הבירה יועברו לאחריותה של עיריית ירושלים. בישיבת שרי הליכוד נשאל נתניהו על ההתנגדות האמריקנית לחוק ואמר כי האמריקנים "אוהדים את ההתיישבות, והם בעדנו ורוצים שיתוף פעולה. אנחנו יודעים שהם מתכוונים להניח הצעה למשא ומתן עם הפלסטינים בקרוב, ולא יכול להיות שדווקא עכשיו נעשה להם תרגילים".

שר האוצר משה כחלון אמר בפתח ישיבת סיעת כולנו כי קיים בימים האחרונים כמה פגישות עם בכירים אמריקנים, ובהם שליחו של טראמפ ג'ייסון גרינבלט, שר האוצר סטיבן מנוצ'ין, וצוותי עבודה כלכליים ומדיניים. "במהלך הפגישות האלה עלתה התעניינות רבה במערכת היחסים הכלכלית שלנו עם הרשות הפלסטינית", אמר כחלון, והוסיף כי "זה לא סוד שהם מאוד מתעניינים ומעורבים מאז הממשל החדש במה שקורה כאן".


עוד בוואלה! NEWS:
בפעם השנייה השנה: כחלון נפגש עם ראש הממשלה הפלסטיני ברמאללה
שר החוץ הבריטי על הצהרת בלפור: "גאה בחלקנו בהקמת מדינת ישראל"
"מנכ"ל התעשייה האווירית לא ייכנס לארה"ב – בגלל קשר לפרשיית ריגול"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה. רויטרס, רויטרס
"ממשל טראמפ אוהד את ההתיישבות". נתניהו/רויטרס, רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully