וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: שוטרים ירו למוות בחירש בטענה כי "לא נשמע להוראות"

מגדיאל סנצ'ז ישב במרפסת ביתו באוקלהומה סיטי ולא הבין את דברי השוטרים, שהגיעו למקום וביקשו ממנו להזדהות. הוא נורה לאחר שהתקרב אליהם ובידיו מוט ברזל שעמו נהג להסתובב בשכונה. שכניו צעקו לשוטרים כי הוא אינו מבין את בקשותיהם, ללא הועיל

מגדיאל סנצ'ז שנורה בידי משטרת אוקלוהומה סיטי. AP
סנצ'ז/AP

שוטרי אוקלהומה סיטי, בירת אוקלהומה בארצות הברית לא שמעו את צעקות השכנים ופתחו באש לעבר מגדיאל סנצ'ז, חירש בן 35 שצעד לעברם כשהוא אוחז בצינור פלדה. שכניו של סנצ'ז הזהירו את השוטרים כי הוא אינו יכול לשמוע את הוראותיהם, אולם הדבר לא מנע מהשוטרים לירות בו למוות בטענה כי "לא נשמע להוראות".

לסנצ'ז לא היה עבר פלילי, ואביו סיפר כי התקשה לתקשר עם סביבתו עקב מגבלת השמיעה ממנה סבל. קצין המשטרה המקומית מסר כי השוטרים הגיעו למקום בעקבות דיווח על תאונת "פגע וברח" שהתרחשה קודם לכן. סנצ'ז ישב במרפסת ביתו, אליו הגיעו השוטרים כדי לפתוח בבדיקת המקרה. השוטרים פנו לסנצ'ז והורו לו להזדהות, וכשזה ניגש אליהם כדי לנסות ולהבין את רצונם, הוא נורה כשהגיע למרחק של כארבעה מטרים מהשוטרים.

שכניו של סנצ'ז טענו כי הוא סבל מקשיים התפתחותיים וכי הוא תיקשר בעיקר בעזרת תנועות ידיים. "הוא לא דיבר, לא שמע, אני מאמין שהוא היה מתוסכל כשלא הצליח להבין את דברי השוטרים ולתקשר איתם", אמר שכנו. נציג המשטרה אמר כי שוטרי משטרת אוקלהומה סיטי מוכשרים לדבר בשפת הסימנים במיוחד לצורך טיפול במקרים מסוג זה, אך הוא לא יודע אם השוטרים שהיו באירוע עברו הכשרה מסוג זה. שכנתו של סנצ'ז סיפרה כי "הוא תמיד נהג להסתובב עם צינור הברזל בידיו, כהגנה מפני כלבי הרחוב". משטרת אוקלהומה סיטי פתחה בחקירת הירי, והשוטרים הועברו לעבודה משרדים עד לסיום הבדיקה.

עוד בוואלה! NEWS:
קים ג'ונג און בהצהרה חריגה: "דברי טראמפ - הכרזת מלחמה"
דיווח: מטוסי צה"ל תקפו מחסן נשק של חיזבאללה בשדה התעופה בדמשק
תקווה אחרונה לחיים: "החפרפרות" במקסיקו במאמצי חילוץ בהריסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully