וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פועל בן 36 התחשמל למוות במהלך עבודתו בבית ספר באשקלון

21.8.2017 / 18:15

הגבר נפגע באורח אנוש ופונה לקבלת טיפול בבית החולים ברזילי שבעיר, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע ודיווח הועבר למשרד העבודה. בחודש שעבר התחשמל למוות נער בן 14 על גג בניין באשדוד

אמבולנס. קובי ריכטר/TPS, מערכת וואלה! NEWS
אמבולנס/מערכת וואלה! NEWS, קובי ריכטר/TPS

פועל בן 34 התחשמל למוות היום (שני) במהלך עבודות חשמל בבית ספר באשקלון. הפועל פונה במצב אנוש לבית החולים ברזילי שבעיר שם נקבע מותו לאחר מאמצי החייאה. המשטרה פתחה בחקירת האירוע ודיווח הועבר למשרד העבודה.

בשבוע שעבר פועל בן 33 נפגע באורח קשה מהתחשמלות ברחוב דברי חיים בביתר עילית. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים. הוא סובל מכוויות בפלג גופו העליון. ביום ראשון בשבוע שעבר ילד כבן עשר התחשמל ונפגע באורח בינוני ברהט. צוות מד"א העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו לבית החולים סורוקה שבבאר שבע.

בתחילת החודש שעבר התחשמל למוות הנער בן ה-14 גיא שטיינפאייר מאשדוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה העניקו לנער במקום טיפול רפואי, ולאחר מאמצי החייאה נאלצו לקבוע את מותו. מפרטי חקירה ראשוניים עלה כי הנער שהה עם כמה מחבריו על גג הבניין וניסה לטפס על עמוד שהתברר כי הוא מוזן במתח.

עוד בוואלה! NEWS:
הפצוע מיבנה משחזר לראשונה: "המחבל שוחח איתי לפני הפיגוע"
יולדת בת 33 מתה בבית החולים בילינסון כתוצאה מתסחיף מי שפיר
כשנה לאחר שבנה החייל טבע למוות: סבטלנה הביאה ילד לעולם בגיל 51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully