וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 17 שנה: עיריית אשקלון קלטה עובד קבלן עם מוגבלות כעובד קבוע

28.7.2017 / 13:15

ליאור ישראל החל לעבוד במחלקת הגינון בעירייה בשנת 2000 ונשאר גם בתקופה שבה התחלפו חמישה ראשי ערים. אביו יהודה ששימש כקב"ט העירייה אמר כי כולם הבטיחו לקבלו כעובד אך לא קיימו: "זו התרגשות גדולה"

צילום: סרטוני גולשים ועיריית אשקלון, עריכה: שניר דבוש

17 שנה לאחר שהחל לעבוד כעובד קבלן בעיריית אשקלון זכה השבוע ליאור ישראל להגשים חלום ונקלט במקום כעובד מן המניין. ישראל, בן 37 המתמודד עם מוגבלות, הגיע לעירייה בתור עובד חברת כוח אדם שנותנת שירותי גינון. אביו יהודה, בן 70, היה קצין הביטחון של העירייה ובמשך שנים ניסה לדאוג שבנו יהפוך לעובד קבוע במקום. הוא פנה בנושא לחמשת ראשי העיר האחרונים שכיהנו בתפקיד אך דבר לא נעשה בעניין. ראש העיר הנוכחי תומר גלאם קיבל אותו לעבודה ולדבריו "הגשים לו ולאביו את החלום".

"זאת התרגשות גדולה, הבן שלי ליאור סיים את לימודיו בבית ספר לחינוך מיוחד במקביל לתחילת עבודתי בעירייה. הבאתי אותו לעבוד בחברת כוח אדם בגינון שבמסגרתה עבד בעירייה 17 שנים. פניתי לחמישה ראשי ערים שונים לפני זה הנוכחי, כדי שידאגו שליאור יהיה עובד עירייה מן המניין, כולם הבטיחו ולא קיימו" סיפר יהודה.

יהודה המשיך וציין כי הוא תומך בבנו מבחינה כלכלית ורוצה להבטיח את עתידו. "רציתי לדעת שהוא ימשיך לעבוד, יחיה בכבוד ולא יהיה נטל", אמר. ראש העיר גלאם סיפר בטקס לכבוד ליאור על עבודתו המסורה והמקצועית. "הוא עובד מסור שזוכה להערכה רבה מצד מעסיקיו לאורך השנים. היום יכולנו לבשר לו שהוא הופך רשמית להיות חלק ממשפחת עובדי עיריית אשקלון", הוסיף.

ליאור ישראל שנקלט בעיריית אשקלון כעובד קבוע עם ראש העיר תומר גלאם. אדי ישראל, מערכת וואלה!
ישראל וראש העיר גלאם/מערכת וואלה!, אדי ישראל
ליאור ישראל שנקלט בעיריית אשקלון כעובד קבוע עם ראש העיר תומר גלאם. אדי ישראל, מערכת וואלה!
"התרגשות גדולה". ישראל וגלאם/מערכת וואלה!, אדי ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully