וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבריכות מסכנות את הציבור": צו הפסקה לפארק "לונה גל" שבכנרת

עם תחילת החופש הגדול ובתקופה הרווחית ביותר של פארק המים, הוציא משרד הבריאות צו הפסקה מנהלי בעקבות חריגות משמעותיות בריכוז הכלור במים, אחזקה לקויה ומצב תברואתי שלא עומד בדרישות החוק. הודעת המשרד באה על רקע תחקיר ערוץ 10

עריכה: אריאל תמרין

משרד הבריאות הוציא צו הפסקה מנהלי לפארק "לונה גל" שעל שפת הכנרת בעקבות מצבו התברואתי, חריגות באחוזי הכלור בבריכות ואי-עמידה בתקנים. "הבריכות מסכנות באופן מוחשי ומידי את בריאות הציבור", נכתב בצו, שנשלח למנהלי הפארק עם פתיחתו של החופש הגדול - התקופה הרווחית ביותר עבור "לונה גל".

על פי הפירוט שבצו, "המצב התברואתי, התחזוקתי והטכנולוגי של הבריכות אינו עומד בדרישות החוק ובניגוד לתקנות רישוי עסקים (...) נמצאו חריגות בריכוזי הכלור הנותר והעכירות במי הרחצה של ארבע מתוך חמש הבריכות (...) תפעול ותחזוקה לקויים של מערכות הטיפול במים, שאינן מסוגלות להבטיח ערכי כלור ועכירות תקינים באופן רציף ולאורך כל שעות הפעילות באתר. עם גילוי החריגות במי הרחצה בבריכות, המערכות לא הצליחו לחזור לערכים תקינים במשך כארבע שעות ועד תום יום הפעילות במקום".

הודעת משרד הבריאות באה על רקע תחקיר ערוץ 10, שעסק באיכות מי בריכות השחיה ובמסגרתו נמצאו חריגות רבות באיכות המים - בדגש על כמויות הכלור והעכירות במקום.

לפני שלושה ימים נכתב בעמוד של "לונה גל" בפייסבוק כי "עקב בעיה טכנית, פארק המים יהיה סגור החל מיום 06/07/17 ועד יום שני 10/07/17".

היום, כאמור, הודיע משרד הבריאות על הפסקת הפעילות במקום. למרות ההודעה על השבתת הפעילות במקום - לא ניתנה ללקוחות תשובה לגבי סיבת הסגירה. אחת הלקוחות זעמה על ההתפתחות האחרונה ותהתה: "מה עם הכרטיסים שרכשנו או החזר כספי?".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
אבי גבאי לוואלה! NEWS: "צריך להפסיק לעסוק בנתניהו ולדבר עלינו"
צעיר בן 21 התמוטט בפארק המים "ימית 2000" בחולון – ומת
"טובת הילדים נשכחה": שופטי בג"ץ יכריעו במשבר הדסה בימים הקרובים

לונה גל. אתר לונה גל, מערכת וואלה! NEWS
פארק המים/מערכת וואלה! NEWS, אתר לונה גל
לונה גל 9 ביולי 2017. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
לונה גל/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך
פוסט על תקלה טכנית בלונה גל 9 ביולי 2017. צילום מסך (פייסבוק), מערכת וואלה! NEWS
פוסט על תקלה טכנית בלונה גל 9 ביולי 2017/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך (פייסבוק)

בהודעת משרד הבריאות פורטו המתקנים שיש להשבית ובהם הבריכה האולימפית, בריכת השעשועים, מתקן האבובים, ומלגשות טייפון, קמיקזה, הוריקן ולגונה.
.

  • עוד באותו נושא:
  • לונה גל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully