וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל בן 21 התמוטט בפארק המים "ימית 2000" בחולון – ומת

סמל מיכאל פסח, בן 20 ממגדל העמק ששירת בטייסת תחזוקה בבסיס רמון, התמוטט ומת בפארק המים שבחולון במהלך פעילות יחידתית. פרמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה - אך נאלצו לבסוף לקבוע את מותו. האירוע נבדק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התלונן על כאבים בחזה. ימית 2000/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמל מיכאל פסח, חייל בן 20 ממגדל העמק, איבד את הכרתו היום (ראשון) בפארק המים "ימית 2000" שבחולון ומת. מצבו של פסח הוגדר תחילה אנוש. חובשים ופרמדיקים של מד"א ו"איחוד הצלה" ביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות, תוך מתן שוקים חשמליים. פסח שירת בטייסת תחזוקה בבסיס רמון.

בהמשך פינו הפרמדיקים את פסח לבית החולים וולפסון שבחולון, שם הצוותים הרפואיים המשיכו לנסות ולהיאבק על חייו, עד שכאמור, קבעו את מותו בבית החולים. מדובר צה"ל נמסר כי החייל בילה בפארק המים בפעילות חברתית שנערכה במסגרת צבאית יחד עם יחידתו.

עדי ראייה שהיו במקום סיפרו כי פסח עלה לאחד ממתקני המים ולאחר שירד ממנו התלונן על כאבים בחזה. הוא נכנס למרפאת הפארק ושם התמוטט. לפי שעה, סיבות התמוטטותו של החייל ואופי המקרה עדיין לא ברורים, והמשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות האירוע. הודעה נמסרה למשפחתו, ומדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.

עוד בוואלה! NEWS:
אש משתוללת סמוך לבסיס ליד בית שמש; סכנה למחסני תחמושת
הפגנת הנכים מתרחבת: פעילי מאבק הנכים חסמו את כביש 1 למזרח
חובות במיליונים: גרושים שברחו לחו"ל מתחמקים מתשלום מזונות

אמבולנס מפנה פעוט שטבע בבריכה בחולון, נובמבר 2014. ראובן קסטרו
מותו של הצעיר נקבע בבית החולים/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully