וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר החוץ האמריקני: טראמפ לא קיבל את גרסת פוטין למעורבות בבחירות

רקס טילרסון הכחיש את הדיווחים שבהם צוטט באומרו שטראמפ קיבל את גרסת פוטין לאירועים. "טראמפ שמע את גרסתו של פוטין, זה הכול", מסר. שני המנהיגים נפגשו בפסגת G20 בגרמניה

צילום: רויטרס

שר החוץ האמריקני רקס טילרסון הכחיש אמש (שישי) כי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ קיבל את דבריו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, לפיהם רוסיה לא התערבה בבחירות לנשיאות. "הנשיא טראמפ אמר שהוא שמע את גרסתו של הנשיא פוטין, זה הכול", אמר טילרסון בריאיון לרשת CNN.

טילרסון צוטט מוקדם יותר אתמול, כשאמר שהנשיא טראמפ קיבל את גרסתו של פוטין בנוגע למעורבות רוסיה במערכת הבחירות בארצות הברית. במהלך פגישתם של שני המנהיגים בפסגת G20 בגרמניה, שאל טראמפ את פוטין האם רוסיה התערבה בבחירות. לדברי טילרסון, פוטין השיב בשלילה על השאלה. במהלך מסיבת עיתונאים משותפת לשניים, שאל אחד העיתונאים את טראמפ על ההתערבות בבחירות, אך האחרון התעלם משאלתו.

עוד בוואלה! NEWS:
חמישה מטיילים ישראלים נלכדו על הר בגאורגיה; אין סכנה לחייהם
שגרירת ארה"ב באו"ם על החלטת אונסק"ו: "התנכרות להיסטוריה"
ארה"ב ורוסיה יכריזו הפסקת אש בסוריה: "לישראל חלק בהסכם"

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין בפתח פגישתם בוועידת G20 בגרמניה. 7 ביולי 2017. AP
טראמפ ופוטין בפגישתם, אתמול/AP

במהלך פגישתם של הנשיאים בשולי ועידת G20 דווח בסוכנות הידיעות אי-פי כי ארצות הברית ורוסיה יכריזו על הפסקת אש בדרום סוריה. ההפוגה צפויה להתחיל מחר, ועל פי הדיווח, תכלול את מחוזות קוניטרה, דרעא ודמשק, שבהם הכריז צבא סוריה על הפסקת אש במהלך השבוע.

הסוגיה העיקרית בפסגת G20 היא הסכם האקלים, שממנו פרשה ארצות הברית בחודש שעבר. מוקדם יותר אמר פוטין כי רוסיה מתכננת להמשיך בשיתוף הפעולה עם המדינות האחרות כדי למזג את שווקי האנרגיה הגלובליים ולצמצם את תנודתיות מחירי הנפט. ארגון המדינות המייצאות נפט ויצרניות אחרות ברוסיה הסכימו לצמצם את ייצור הנפט ב-1.8 מיליון חביות ביום מינואר השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully