וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחקר על פדופיליה, נשאר במשטרה - וחשוד כי תקף מינית בת שש

מעצרו של השוטר, תושב המרכז בן 45, הוארך היום בחמישה ימים. הוא נתפס בידי המחלקה לחקירות שוטרים לאחר שהגיעה לידי המחלקה תלונה ולפיה ביצע עבירות מין בבתם של מכריו. המשטרה: "דוחים בשאט נפש התנהגות כזו"

צילום: מאצ'י הוף

שוטר בן 45 מהמרכז נעצר אתמול (שלישי) על ידי המחלקה לחקירות שוטרים בחשד שביצע עבירות מין בקטינות, לאחר שבעבר התלוננו נגדו פעמיים בגין אותם חשדות אולם הוא שוחרר מחוסר ראיות. על פי החשד, בחודש אפריל ביצע מעשה מגונה בקטינה, בת שש, בתם של מכריו. מעצרו הוארך היום בבית משפט השלום בתל אביב בחמישה ימים.

מהמשטרה נמסר כי "מדובר בחשד למקרה חמור וחריג ומשטרת ישראל תסייע למחלקה לחקירות שוטרים בכל דרך על מנת להגיע לחקר האמת. למותר לציין כי משטרת ישראל דוחה בשאט נפש התנהגות עבריינית מכל סוג וקל וחומר בחשדות לעבירות מסוג זה. המשטרה תפעל על פי כל דין ותנקוט בכל אמצעי מנהלי כנגד חשודים במעשים אלה".

בתוך כך, בשבוע שעבר התיר בית המשפט לפרסם את שמו של מורה מחליף שנחשד בעבירות מין בתלמידות כיתה ב' בצפון תל אביב. המורה, שאול שמאי, בן 49 מראשון לציון, היה מורה מחליף למתמטיקה ולמקצועות החשבון בבתי ספר יסודיים. הוא לימד בשלושה בתי ספר שונים בראשון לציון. לפני כחמש שנים הוא התגרש מאשתו והוא אב לשני ילדים. התקבלו נגדו לפחות 12 תלונות מהורי תלמידות בית הספר.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
עשור לשליטת חמאס בעזה: משבר החשמל – פתח נוסף לגריפת רווח פוליטי
שריפת ענק משתוללת במגדל בלונדון: "ראיתי אנשים קופצים מהחלון"
השר אריה דרעי ייחקר היום בפעם השלישית - אך ללא רעייתו

(עדכון ראשון: 08:48)

ראשוני. הארכת מעצר שוטר חשוד תקיפה מינית. מאצ'י הוף
השוטר מובא להארכת מעצרו, היום/מאצ'י הוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully