וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים דיווחו על "מאחז חדש" - שהתברר כצילומים של יובל המבולבל

7.6.2017 / 19:48

סוכנות הידיעות מען פרסמה את קיומו של מאחז חדש על אדמות פרטיות מדרום לאריאל - אך "הבתים החדשים" ו"השיירות" התבררו כצילומים לסרט בהשתתפות כוכב הילדים ביוזמת המועצה האזורית שומרון

סט צילומים לסרטו של יובל המבולבל באיו"ש, 7 ביוני 2017. מתוך הפייסבוק של בן ציון מאיר ליוש, מערכת וואלה! NEWS
"המאחז הבלתי חוקי"/מערכת וואלה! NEWS, מתוך הפייסבוק של בן ציון מאיר ליוש

"מאחז בלתי חוקי" בשטחים שקיומו פורסם הבוקר (רביעי) בסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" התברר כאתר צילומים לסרט של כוכב הילדים יובל המבולבל. הצילומים בוצעו באתר הסמוך לכפר סלפית שבשומרון, מדרום לאריאל, וקיבלו את אישור המנהל האזרחי.

על פי הדיווח המקורי, ה"מאחז" הוקם על אדמה פלסטינית פרטית בבעלות תושבי הכפר דיר אסתיה, באזור חרבת שחאדה בפאתי הכפר סלפית, על ידי "קבוצת מתנחלים מהיישוב נופים הבלתי חוקי". לפי הדיווח השגוי, המאחז החדש הוקם על פי תוכניות ישראליות לקדם בניה של כ-2,500 יחידות דיור בלתי חוקיות ברחבי הגדה המערבית.

נאתמי סלמאן, פעיל מקומי, סיפר לסוכנות כי "המתנחלים הקימו 13 אוהלים ומספר שיירות עץ על אדמה פלסטינית בבעלות תושבי המקום". לדבריו, "בעבר נבנה כביש כדי לחבר את ההתנחלות נופים לאדמות הפלסטיניות שבהן נבנה המאחז".

הציוץ של סוכנות הידיעות "מען" אודות "המאחז החדש"

מהמועצה האזורית שומרון נמסר כי "בימים האלה המועצה האזורית שומרון עמלה על הקמת פרוייקט הסברתי גדול להבאת הקולנוע הישראלי לשומרון. במסגרת זה עומדת להיות פריצת דרך בתחום הקולנוע. בחודשים הקרובים תקבלו הודעה מסודרת אודות כל ההפקות בשומרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully