וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדינה בה ישנה תופעה של גברים שנאנסים בידי קבוצות נשים

8.6.2017 / 10:10

שני מקרי אונס של גברים בידי נשים אירעו בשבוע שעבר בזימבבואה והמשטרה מבקשת מהציבור לגלות ערנות ולא לעלות לטרמפים חשודים. מקרים דומים דווחו גם בשנים שעברות

צילום מסך

שני מקרי אונס של גברים על ידי נשים דווחו בשבוע שעבר בזימבבואה. בשני המקרים, הגבר טוען שהוא תפס טרמפ, סומם, איבד הכרה ונאנס ע"י קבוצה של נשים ללא מטרה ברורה. בעיתון היומי הגדול של זימבבואה, The Herald, סיפר סגן ניצב פול נייאטי שאחד משני הקורבנות האחרונים, גבר בן 37, עלה על טרמפ בהארארה, בירת זימבבואה, ב-27 במאי בסביבות השעה 16:00. ברכב מדגם ניסן בלובירד, שצבעו כחול, היה גבר שנהג בו ושתי נשים. אחרי שהקורבן עלה לרכב, הנהג הוביל אותם לכביש ראשי שומם, שם אחת הנשים כיוונה אל הקורבן אקדח, הובילה אותו לשיחים שבצידי הדרך ואילצה אותו לקיים עמה יחסי מין ללא הסכמתו. אישה אחרת אילצה אותו לשתות נוזל לא ידוע שהשאיר אותו מחוסר הכרה.

בתקרית השנייה, הקורבן עלה על רכב טויוטה נואה לבנה מביאטריס להרארה, בה היו לא פחות מ-5 נשים. אחת מהן הציעה לו משקה ומהר מאוד גם הוא איבד את ההכרה. רק כשהתעורר גילה שנאנס על ידי מספר לא ברור של נשים ומיהר לתחנת המשטרה. המשטרה חוקרת את המקרים וביקשה מהציבור לגלות ערנות ולהתשדל שלא לעלות על טרמפים.

נשים אונסות גברים בזימבבואה. צילום מסך
נשים בזימבבואה/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

3 נשים חשודות שאנסו כדורגלן - תוך שימוש בירקות ומספריים

לכתבה המלאה

למרבה ההפתעה, מקרי אונס דומים כבר דווחו בעבר בזימבבואה. באוגוסט בשנה שעברה דווח כי מורה מקומי סומם, נחטף ונאנס ע"י 4 נשים ששדדו את זרעו והשאירו אותו עירום עם איבר מין חבול ליד שיח, לאחר שנתנו לו טרמפ מהרארה לעיר השכנה במיני בוס. מקורב לחקירה אמר: "הנהג עצר בפתאומיות ואחת הנשים כיסתה במהירות את עיניו של הקורבן, בעוד האחרות אחזו ברגליו ובידיו. האיש סיפר שהן הכריחו אותו לשתות חומר מבקבוק עד שהוא התעלף והוא מאמין שהן אנסו אותו ולקחו ממנו זרע. אחרי שהתעורר, הוא לבש את הבגדים שנותרו בזירת האירוע והלך על הכביש הראשי עד שהגיע לתחנת המשטרה". כשנלקח לבית החולים, סיפר הקורבן שהוא עלה על רכב טויוטה קוואנטום עם לוחית רישוי דרום אפריקאית.

בשנת 2015 גבר אחר – גם הוא בן 29 – נאנס לכאורה באיומי אקדח ע"י שתי נשים וב-2011 קבוצת נשים שכונו "קוצרות הזרע" התנפלו על נהגים בכביש שבין גרו להארארה ושלוש מהן נעצרו במחסום עם לא פחות מ- 31 קונדומים מלאים בזרע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully