וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוטבול, "החייל" והגננת: ההתפתחות בתיק רצח עו"ד יורם חכם נחשפת

25.5.2017 / 10:30

העבריין אסי אבוטבול נעצר לאחרונה ומעצרו הוארך ב-13 יום. לדיון הגיע העבריין נחשון גוב, החשוד בהנחת המטען שהרג את עורך הדין, ואישה בת 63 - שטרם ברורה מידת מעורבותה לכאורה. המשטרה מחפשת אחר גופתו של העבריין משה הדס, שייתכן כי נרצח אף הוא

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

העבריין אסי אבוטבול הוא החשוד המרכזי ברצח עו"ד יורם חכם בשנת 2008 בפיצוץ מכונית - כך הותר הבוקר (חמישי) לפרסום. בית משפט השלום בראשון לציון הורה להאריך את מעצרו ב-13 יום. אבוטבול נושא עונש של 18 שנות מאסר בגין ניהול ארגון פשיעה. כמו כן, הגיעו לבית המשפט שני חשודים נוספים שנעצרו אתמול - נחשון גוב, החשוד בהנחת המטען, וגננת בת 63 ששמה לא הותר לפרסום. מעצרם של השניים הוארך ב-11 יום.

חכם, עורך דין פלילי בכיר, נרצח ב-11 ביוני 2008, כשמטען רב עוצמה שהוצמד לג'יפ שלו התפוצץ בעת נסיעה ברחוב יגאל אלון בתל אביב והרג אותו במקום. הוא היה בן 53, גרוש ואב לארבע בנות.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
בשל ההדלפה מהפיגוע: "בריטניה הפסיקה לשתף מודיעין עם ארה"ב"
החל מיום שני הקרוב: כל מונית תוכל לאסוף נוסעים מנתב"ג
מאה דולר ליום: עריק חרדי קיבל 7,400 דולר עם חזרתו מהכלא הצבאי

פיצוץ מכונית העו"ד בתל אביב. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
זירת הרצח של חכם, 2008/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

הסנגור של אבוטבול, אבי כהן, אמר במהלך הדיון כי מרשו עבר פוליגרן בנוגע לחשדות המיוחסים לו, ונמצא לדבריו שאין לו קשר לרצח. "הוא מוכן לעבור בדיקת פוליגרף גם בעניין מעורבותו ברצח יורם חכם. אבל התנאי שלו שאם ימצא דובר אמת שאין לו כל קשר לרצח הזה יבוטל כתב האישום ברצח הדס ותיק החקירה נגדו בחשד לרצח חכם ייסגר", אמר עו"ד כהן.

סנגורו של גוב, עו"ד ליאור אשכנזי, טען בדיון כי "כי כבר חמש פעמים עוצרים אותו על החשדות הללו. בכל פעם שעוצרים את אסי אבוטבול או ששמו של אבוטבול עולה, עוצרים את הלקוח שלי".

הארכת מעצר לאסי אבוטבול, בית משפט השלום ראשון לציון, מאי 2015. מגד גוזני
אבוטבול/מגד גוזני

במסגרת חקירת הפרשה, שהוביל ראש צוות החקירה רפ"ק ארז אליהו, מחפשת המשטרה בנתניה אחר גופתו של העבריין משה הדס הנעדר זה שנים, שעל פי החשד נרצח אף הוא. לפי הערכות, בתקופת היעלמותו היה חשש כי ינסה לפגוע באבוטבול. החיפושים נערכים ב"בריכת דורה", שלולית חורף בעיר.

לפני כשנתיים נעצר אבוטבול בחשד למעורבות ברצח חכם יחד עם אשתו, אך השניים שוחררו כעבור שבועות אחדים. על פי החשד, אבוטבול הסתכסך עם חכם על רקע כספי, לאחר שדרש לקבל בחזרה סכום כסף ששילם לו על תיק שבו הורשע לבסוף, ונענה בסירוב.

מעצרים נוספים שבוצעו בפרשה הסתיימו ללא הגשת כתב אישום, מכיוון שלא נאספו ראיות חזקות מספיק נגד איש מהחשודים בהם גם אמיר וגיא אילוז, ואלי אריש. חקירת הרצח נכללה בתיק 512, שעסק בחשדות נגד שורה של אנשי פשיעה. עורך דינם של אילוז ואריש, מיכאל עירוני, אמר עם שחרורם כי "מתחילת הדרך טענו מרשיי שאין להם יד ורגל בפרשה ואכן הם שוחררו. אני שמח שהם שוחררו לביתם".

(עדכון ראשון: 09:15)

חיפושים אחר גופה בנתניה, 24 במאי 2017. שלומי גבאי
החיפושים בנתניה אחר גופתו של הדס/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully