וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הכותל: מלניה טראמפ ביקרה עם שרה נתניהו בבית החולים הדסה

22.5.2017 / 19:10

הגברת הראשונה ורעייתו של ראש הממשלה ביקרו במוסד שבירושלים, שם נפגשו עם הצוות הרפואי והילדים המאושפזים במחלקות. במהלך הביקור נתניהו העבירה לטראמפ מכתב מאמו של אורון שאול, שגופתו מוחזקת בידי חמאס

עריכה: ורד לידני

שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, והגברת הראשונה של ארצות הברית מלניה טראמפ ביקרו היום (שני) בבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים. שם, הן נפגשו עם הילדים המאושפזים במקום, עם נשות ארגון הדסה העולמי ועם רופאי בית החולים. "זה טוב להיות פה", אמרה הגברת הראשונה של ארצות הברית לאחר הגעתה למקום. הילדים העניקו לה ולנתניהו אלבומים עם ציורים ותמונות. "תהיו חזקים תילחמו", אמרה מלניה טראמפ". במהלך הביקור הציגה נתניהו לטראמפ את תמונותיהם של החיילים שגופותיהם נחטפו בידי ארגון חמאס במבצע "צוק איתן", הדר גולדין ואורון שאול, והעבירה לה מכתב מזהבה שאול.

למוסד יש קשר ארוך שנים עם ארצות הברית, שכן ארגון נשות הדסה האמריקני מונה למעלה מ-300 אלף חברות ותומכים, המגייסים כספים עבור המקום. "הביקור של הגברות הראשונות בהדסה היום מצביע על המוסד כחיוני ומרכזי בירושלים ובמדינת ישראל", אמר מנכ"ל המרכז הרפואי, פרופ' זאב רוטשטיין, שישתתף גם הוא בביקור. לדבריו, "הדסה הוא סמל לשלום בין יהודים לערבים, מוסד של אחווה ושיתוף שאינו מפלה ופתוח לכל הבאים בשעריו".

עוד בנושא:
ארוחת ערב אצל שגב משה וביקור בהדסה: הגברת הראשונה הגיעה לישראל
שרה נתניהו למלניה טראמפ: "גם אותנו העם אוהב – בניגוד לתקשורת"
טראמפ לריבלין: "מלך סעודיה אמר שישמח לסייע בתהליך השלום"

ביקור הנשיא טראמפ: הגברת הראשונה של ארה"ב ביקרה בביה"ח הדסה עין כרם כשהיא מלווה ברעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו. מערכת וואלה! NEWS
מלניה טראמם ושרה נתניהו עם ילדי בית החולים הדסה/מערכת וואלה! NEWS
מלניה טראמפ ושרה נתניהו בביקור בבית החולים הדסה 22 במאי 2017. מיכל רשף, מערכת וואלה! NEWS
נתניהו וטראמפ בביקורן בהדסה/מערכת וואלה! NEWS, מיכל רשף

עם נחיתת הזוג טראמפ בנתב"ג מוקדם יותר היום, אמרה נתניהו לגברת הראשונה כי "רוב העם בישראל, בניגוד לתקשורת, אוהב אותנו. יש לנו כל כך הרבה במשותף". בהמשך השיחה בין השתיים, הוסיפה נתניהו כי "יש המון במשותף ביני לבין דונלד – אותה התקשורת".

הגברת טראמפ השיבה לנתניהו: "אני מעריצה גדולה שלך, את יודעת". בתגובה, אמרה נתניהו כי "גם אני מעריצה שלה. אני מדברת עליה בכל מקום, כמה היא נהדרת וכמה אתה נהדר". ראש הממשלה נתניהו הבהיר: "אני יכול להעיד על זה".

אלן הרשקין נשיאת ארגון נשות הדסה העולמי אמרה כי "בתי החולים של הדסה הוקמו לטובת תושבי ירושלים וישראל. הבחירה לבקר בהדסה אינה מקרית, מדובר בבתי חולים אקדמאים מחקריים שזכו למענקים מהממשל האמריקאי. בתי חולים שתמיד היו חוד החנית של הרפואה במדינת ישראל ואין לי ספק שהם יהיו כך לעוד שנים רבות".

עם סיום הביקור, תשוב טראמפ למלון המלך דוד בבירה, שם ישהו בני הזוג במהלך ביקורם בישראל. לקראת ערב, יגיעו הזוג הנשיאותי למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור, שם יסעדו שני הזוגות בארוחה שיכין עבורם השף שגב משה, שנחשב למקורב למשפחת נתניהו.

(עדכון ראשון: 18:25)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתניהו וטראמפ בביקורן בהדסה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתניהו וטראמפ בביקורן בהדסה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתניהו וטראמפ בביקורן בהדסה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יפגשו גם בארוחת הערב. שרה נתניהו ומלניה טראמפ/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספרים שמלניה העניקה לילדים החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך
נשיא המדינה ורעייתו מארחים את הנשיא דונלד טראמפ ורעייתו בבית הנשיא בירושלים 22 במאי 2017. מארק ניימן, לשכת העיתונות הממשלתית
נחמה ריבלין ומלניה טראמפ, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן
[+כתוביות] נשיא ארה"ב נחת בנתב"ג: "יש לנו הזדמנות נדירה להביא שלום וביטחון לאזור הזה". מערכת וואלה! NEWS
הזוג טראמפ, היום/מערכת וואלה! NEWS
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ וראש הממשלה בנימין נתניהו בנתב"ג, 22 במאי 2017. AP
הזוגות נתניהו וטראמפ שרים את המנוני המדינות, היום/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully