וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: שישה חשודים באונס קבוצתי של נערה בת 17 מאזור המרכז

3.5.2017 / 12:00

שלושה צעירים כבני 18 נעצרו בחשד שאנסו את הצעירה במשך שעות ארוכות בדירה של אחד מהם ביהוד ביום שבת האחרון. לטענת המתלוננת, שמסרה עדות מפורטת על התוקפים, הם שידלו אותה להשתמש בסמים. יתר החשודים, שזהותם ידועה למשטרה, הוכרזו עבריינים נמלטים ומתנהל אחריהם מצוד

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
שישה חשודים באונס קבוצתי ביהוד/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

שישה גברים חשודים באונס קבוצתי של נערה בת 17 מאזור המרכז – כך נודע היום (רביעי) לוואלה! NEWS. על פי החשד, החשודים אנסו בסוף השבוע האחרון את הצעירה במשך שעות ארוכות בדירה של אחד מהם ביהוד. שלושה מהם נעצרו, אך היתר – שזהותם ידועה למשטרה - עדיין חופשיים ומתנהל אחריהם מצוד.

מהחקירה עולה כי שניים מהחשודים, שמכירים את הנערה, אספו אותה מביתה ביום שבת האחרון. הם הסיעו אותה לבית חברם ביהוד, שם לטענתה הם שידלו אותה להשתמש בסמים ואנסו אותה באופן שיטתי. לאחר האירוע התלוננה הנערה ונפתחה חקירה.

השלושה נעצרו בערב יום הזיכרון. בתחילה נעצרו שני חשודים בני 18, ולאחר מכן נעצר החשוד השלישי בן גילם, שבביתו התבצע על פי החשד האונס, ביום ראשון לפנות בוקר. שופטת בית משפט השלום תל אביב אפרת בוסני הורתה היום על הארכת מעצרו של אחד מהם עד יום שישי הקרוב. לוואלה! NEWS נודע כי למשטרה שמות של שלושה חשודים נוספים, שהבוקר הוצא נגדם צו מעצר ובית משפט השלום בתל אביב הכריז עליהם עבריינים נמלטים.

הנערה מסרה לחוקרים עדות ארוכה ומפורטת לגבי כל אחד מהתוקפים לכאורה. הבוקר אף נערך עימות בינה לבין כמה מן החשודים. אחד מהם הכחיש כי אנס אותה. "הוא מכיר את הנערה זה זמן רב, אך הוא לא היה באירוע שמייחסים לו", אמר סנגורו של אחד החשודים, עו"ד דן באומן.

לקריאה נוספת:
פרסום ראשון: בני סלע הורשע בעבירת מין ברופאת שיניים בכלא
יניב קקון שהשתתף ב"רוקדים עם כוכבים" חשוד באונס תלמידותיו
האונס הקבוצתי בהרצליה: "הנאנסת זוכרת הכל – שלושתם תקפו אותה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully