וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירה נגד הקצין המעוטר מיחידת העילית שמחלטר בפורנו כדי לשלם חובות

21.4.2017 / 6:39

החיל המוערך שזכה לעיטורי כבוד ומדליות נמצא מככב בלא פחות מ-29 סרטי פורנו. אשתו טוענת שהצבא ידע על עיסוקו המפוקפק, אך בחיל הים האמריקני כבר פתחו בחקירה נגדו

צילום מסך

חיל הים האמריקני פתח לאחרונה בחקירה נגד קצין מוערך ביחידת העילית "אריות הים" שהפר את חוקי הצבא והשתתף בזמנו החופשי בסרטי פורנו ללא קבלת אישור רשמי ממפקדיו. ג'וזף ג'ון שמידט השלישי, או בשם הבמה שבחר לו בעולם הפורנו - ג'יי וום, שירת 23 שנים ב"אריות הים", כוח מיוחד השייך לחיל הים של הכוחות המזוינים של ארה"ב, ובמהלכם זכה לעיטורי כבוד ומדליות, ביניהן עיטור גבורה על שירותו מעבר לים. האב בן ה-42 נחשב לקצין מוערך ביחידה. הוא מעביר הרצאות לילדים עם צרכים מיוחדים, אחראי לגיוס חיילים איכותיים ליחידה המובחרת ואפילו שימש כפניה של היחידה באתר האינטרנט הרשמי שלה.

מה שהצבא לא ידע - או לא הכיר בכך - הוא ששמידט גם כיכב ב-29 סרטים למבוגרים ב-7 השנים האחרונות. אל תעשיית הפורנו הוא הגיע בעקבות אשתו, ג'ייד ג'ובלס, שהיא שם מוכר בתעשייה. את דרכה בעולם הסרטים למבוגרים החלה ג'ייד כשצילמה את עצמה מקיימת יחסי מין במצלמה ביתית ופרסמה את הסרטונים באתר משלה. ב-2003 היא עזבה את עולם הפורנו כדי להפוך לאמא, ללמוד לתואר בסיעוד ולנהל את חברת הנדל"ן שייסדה עם בעלה. החברה פשטה רגל ונכנסה לחובות של 1.8 מיליון דולר, מה שאילץ את ג'ייד לחזור לתעשייה הפורנו ולהביא עמה הפעם את שמידט. שבסרטים הוא מככב מלבד לצד אשתו גם לצד כוכבות פורנו מובילות כמו מנה לי ואשדן וולס.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

צפו בתגובה האלימה של השחקנית בגלל סצנות הסקס בסרט

לכתבה המלאה

דובר יחידת "אריות הים", סרן ג'ייסון סלאטה, סיפר ל"סן דייגו יוניון טריביון" שלחיל הים יש מדיניות קפדנית בכל הנוגע לעיסוקים פרטיים שיכולים לפגוע במוניטין הצבאי, "פתחנו בחקירה בדבר ההאשמות. לצבא יש חוקים ברורים אודות תעסוקה נוספת במקביל לשירות הצבאי, כמו גם איסורים הנוגעים להתנהלות בלתי הולמת שעלולה לפגוע בכבוד היחידה". הצבא בודק האם שמידט הפר את חוקיו מאחר שהיה עליו לקבל אישור מהמפקד במקרה של עבודה מהצד.

למרות דברים אלה, אשתו מזה 15 שנים אמרה שמפקדיו היו מודעים לעיסוקו: "הם ידעו על העבודה. הוא זומן לשיחה איתם והם אמרו לו לשמור עליה בפרופיל נמוך ולא להזכיר את שם היחידה. הוא תמיד היה די פתוח בנושא הזה. כל החברים שלו ידעו על זה. כולם". ההליך המשמעתי מגיע בתזמון רע מאוד עבור שמידט, מאחר שתכנן להשתחרר בעוד שמונה חודשים. העמדתו לדין עלולה להשפיע על דרגתו בשחרור ועל קצבת הפנסיה לו יהיה זכאי עם שחרורו.

אשתו ג'ייד סיפרה שהחיים הכריחו אותם לעסוק בתחום הזה, "זה עזר למשפחה. זה הוציא אותנו מהרבה בעיות כלכליות. יכולנו לדאוג לרווחת הילד שלנו ולצאת מהחובות", היא אמרה. ג'ייד אפילו ניסתה בשנה שעברה להשיג עבודה ניהולית במלון יוקרה בסן דייגו, אך הבינה שזה כבר מאוחר מדי לעשות הסבת מקצוע, "ברגע שאת מוכרת ובונה לעצמך מותג, יש לך מעריצים שיודעים מי את. כשאת הולכת למצוא עבודה אחרת, אנשים מזהים אותך ולא מקבלים אותך. אני לא יכולה להשיג עבודה אחרת". שמידט עצמו סירב להגיב להאשמות.

המבחן שיגלה האם (וכמה) אתם מכורים לפורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully