וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: נוסע עלה לאוטובוס ליהוד, התחרט – ותקף את הנהג

החשוד ביקש לקבל את כספו בחזרה, וכשהתברר שלא ניתן לעשות זאת בשל עניין טכני, הוא החל להקניט את הנהג של חברת "קווים", גנב את כספו ונמלט מהאוטובוס. אחרי מצוד ארוך אחריו, הוא נעצר. "הנהג לא נגרר אחרי הנוסע שניסה לעורר פרובוקציה"

צלמים זמניים מורשים

נוסע בקו 475 של חברת "קווים" תועד ביום ראשון תוקף את הנהג, גונב את כספו ונמלט מהאוטובוס. הנוסע עלה לאוטובוס לכיוון יהוד בצומת הטייסים שבתל אביב, ומסיבה לא ברורה החליט – לאחר שהנהג חלף על עוד כשתי תחנות – כי הוא רוצה לרדת מהאוטובוס. הנוסע ביקש לקבל את כספו בחזרה, אולם לנהג לא הייתה אפשרות לבטל את רכישתו בשל עניין טכני. אחרי מצוד ארוך אחריו, נעצר החשוד במעשה, תושב פתח תקווה בן 32.

הנהג, חליל אזברגה, הציג לנוסע שיפנה אל החברה וביקש את כספו, אולם זה החל להקניט את הנהג ולתקוף אותו, עד שנמלט מדלת האוטובוס. אזברגה הגיש תלונה נגדו בסיום המשמרת, אולם כוחות המשטרה לא הצליחו לאתר את החשוד. מוקדם יותר היום אף פנתה משטרת מרחב דן לציבור בבקשה לסיוע באיתורו של החשוד בתקיפה ובגניבה, שתועד במהלך המקרה.

עוד בוואלה! NEWS:
פרי, שוב הביתה: מי ראה את הכלב האבוד משלט החוצות הענק על כביש 1?
נטלי מחכה 14 שנה למציאת גופת בעלה בכנרת: "רוצה קבר לבכות עליו"
שיחות טלפון אינסופיות: כך סחטו אנשי ה"פלג הירושלמי" בכירים במשק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הנוסע שמע שאני מתכוון להתקשר למשטרה, וחזר להפריע לי". תיעוד המקרה, ביום ראשון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשיחה עם וואלה! NEWS תיאר אזברגה כי "הנוסע הגיע והחל להקניט אותי, שברצונו לרדת מן האוטובוס, תוך שהוא הוא דורש את כספו חזרה". לדבריו, "המלצתי לו שברגע שהוא יורד מהאוטובוס יגיע להנהלת חברת 'קווים', יסביר להם את המקרה החריג ויבקש את כספו".

עם זאת, לדבריו, זה "לא עניין אותו. הוא החל לתקוף אותי, השיא היה שגנב לי את הכסף הקטן שאותו אני מחזיר כעודף לנוסעים שעולים לנסיעות בודדות". הוא הסביר כי לאחר התקיפה וגניבת הכסף, אותו הוא מעריך בכ-200 שקלים, "החלטתי להתקשר למשטרה".

"הנוסע, ששמע שאני מתכוון להתקשר למשטרה, חזר אליי והמשיך להפריע לי בנסיעה", שחזר אזברגה. הוא הוסיף כי "אז, משום מקום, ברגע שעצרתי את הקו באחת התחנות, הוא לחץ על לחצן פתיחת הדלת וברח מהאוטובוס, יחד עם הכסף".

מחברת "קווים" נמסר בעקבות המקרה כי "נהגי החברה מתמודדים מדי יום עם סיטואציות מורכבות, כאשר עליהם להוביל את הנוסעים בבטחה ובו זמנית להתמודד עם מקרי תקיפה כאלה ואחרים". על פי ההודעה, "במקרה זה הנהג פעל כמצופה, על פי הנהלים ולא נגרר אחרי הנוסע שניסה לעורר פרובוקציה".

(עדכון ראשון: 10:29)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא ברח מהאוטובוס יחד עם הכסף"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"החלטתי להתקשר למשטרה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully