וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבל סולק לפני הפיגוע מהוסטל בשל תקיפה; מצבו הנפשי ייבחן

16.4.2017 / 0:08

בית משפט השלום האריך את מעצרו של ג'מיל תמימי בעשרה ימים. השופט שלח את המחבל, בן 57 מראס אל-עמוד, להערכה פסיכיאטרית. סנגורו טען כי בבית חולים לבריאות הנפש שבו שהה תיעדו התגברות של התנהגות אלימה מצדו

מאצ'י הוף

בית משפט השלום בירושלים האריך אמש (שבת) את מעצרו של ג'מיל תמימי, המחבל שביצע את הפיגוע ברכבת הקלה אתמול, בעשרה ימים. תמימי, בן 57 משכונת ראס אל-עמוד שבמזרח ירושלים, ניסה בעבר להתאבד, וב-2011 הורשע בביצוע מעשים בבת משפחתו. השופט גד ארנברג, סגן נשיא בית משפט השלום בירושלים, הוסיף כי במהלך תקופת מעצרו ייבדק תמימי בידי הפסיכיאטר המחוזי כדי להעריך את מצבו הנפשי.

תמימי הגיע שלשום לרכבת הקלה בירושלים כשהוא חמוש בסכין ודקר למוות את חנה בלדון, סטודנטית בת 23, בסמוך לתחנת כיכר צה"ל. שוטר, שלא היה בתפקיד, זיהה את האירוע, משך את בלם החירום, הסתער על המחבל והרחיק ממנו את הסכין. אזרח נוסף סייע לו בנטרול תמימי, והוא הועבר לידי המשטרה מבלי שנפצע.

לקריאה נוספת:
שב"כ: המחבל מירושלים ניסה בעבר להתאבד וביצע מעשים מגונים בבתו
משפחת ההרוגה בפיגוע בירושלים: "המתקפה הטראגית גדעה את נחישותה"
חנה הגיעה לחילופי סטודנטים בישראל - ונרצחה בפיגוע בירושלים

ג'מיל תמימי, המחבל שדקר למוות סטודנטית בריטית ברכבת הקלה בירושלים, אפריל 2017. מאצ'י הוף
המחבל בבית המשפט, אתמול/מאצ'י הוף

בדיון עלה כי תמימי היה מאושפז לאחרונה במרכז הירושלמי לבריאות הנפש כפר שאול. כיממה לפני הפיגוע הוא יצא להוסטל בצפון, שבו היה מתאשפז מרצונו. לפי דברי סנגורו, עו"ד מוחמד מחמוד, הוא תקף במקום אדם אחר ובעקבות כך סולק ממנו.

נציג המשטרה מסר כי האחראים על ההוסטל התקשרו לבניו של תמימי ועדכנו אותם ביציאתו ממנו. "תעשו איתו מה שאתם רוצים", מסרו ילדיו בתגובה, טען הנציג. עו"ד מחמוד הפנה למזכר שנשלח ממרכז חולי הנפש בכפר שאול, שבו נמסר כי בתקופה האחרונה תועדה התנהגות אלימה מצדו של תמימי והתגברות במחשבות השווא ביחס לתקיפה ואלימות.

גורמים במשטרה מסרו כי הוא ניסה ליצור קשר עם בני משפחתו, אולם הם לא נענו לפניותיו. לאחר מכן הוא רכש סכין וביצע את הפיגוע. סנגורו מסר שהוא "בוכה כל הזמן". במהלך הדיון מלמל תמימי: "אני מצטער".

(עדכון ראשון: 22:46)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ג'מיל תמימי, המחבל שדקר למוות סטודנטית בריטית ברכבת הקלה בירושלים, אפריל 2017. מאצ'י הוף
המחבל מובא לאולם, אתמול/מאצ'י הוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully