וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לחיי האם הנעדרת שבנה מת בדירתם; חיפושים נרחבים באזור ת"א

9.4.2017 / 0:18

מאות שוטרים ומתנדבים מחפשים אחר סיוון לביא, שבנה מת יומיים לאחר שריפה בדירתם. במשטרה הבהירו כי האם, שהעידה אתמול, אינה חשודה, אך גורמים במערך הכיבוי מעריכים כי למות הילד אין קשר לשריפה

צילום: ניב אהרונסון

עשרות שוטרים ומאות מתנדבים מחפשים מאתמול (שבת) בשעות הבוקר אחר סיוון לביא, אמו של הילד בן ה-12 שנמצא ללא רוח חיים בביתם של השניים בתל אביב בשבוע שעבר, לאחר שככל הנראה שאף חומרים מסוכנים עקב שריפה בבית. לביא נמצאה מחוסרת הכרה לצד בנה על ידי אמה, ופונתה לבית החולים איכילוב. בחיפושים אחריה משתתפים גורמי עירייה, שוטרי סיור, מתנדבי משטרה, מתנדבי יחידת הג'יפים ופרשים.

מתחנת שכונות תל אביב של המשטרה נמסר כי עם קבלת הדיווח על היעדרה של לביא, הוצאו כוחות גדולים מאוד יחד עם עוברי אורח שהגיעו על מנת לסייע בחיפושים. עוד נמסר כי במסגרת החיפושים מופעלים כוחות ואמצעים טכנולוגיים והופכים כל רחוב, כל סמטה, ועושים הכל כדי למצוא אותה בריאה ושלמה. לפי עדכוני המשטרה, הנעדרת יצאה מהבוקר מבית אמה בגבעתיים, נראתה לאחרונה על ידי עוברי אורח בקניון גבעתיים, אך לא אותרה שם.

לקריאה נוספת:
אמו של הילד שנמצא מת בדירתם בת"א קיבלה את הבשורה הקשה בבית החולים
בן 12 חזר לביתו המפויח משריפה בתל אביב, איבד את הכרתו ומת

סיוון לביא, אמו של הילד בן ה-12 שנמצא מת בביתם בתל אביב. דוברות המשטרה, אתר רשמי
אתמול שוחררה מבית החולים. לביא/אתר רשמי, דוברות המשטרה

גורמים בכבאות מחוז תל אביב מסרו אתמול כי השריפה בבית התפתחה בסלון מהדלקת נרות, וכי תוצריה לא היו אמורים להביא למותו – ולהערכתם מות הילד אינו קשור לשריפה.

לביא, בת 46, יצאה אתמול בבוקר מגבעתיים ומאז נעלמו עקבותיה. היא לבשה מכנסיים בצבע אפור וחולצה בצבע חום ונעלה נעלי ספורט בצבע אדום. המשטרה פנתה לעזרת הציבור בחיפושים ומבקשת מכל מי שיש לו מידע אודות מקום הימצאה ליצור קשר עם מוקד 100 של המשטרה. לדברי המשטרה, בשלב זה היא אינה חשודה בגרימה למותו של בנה.

שלשום שוחררה האם מבית החולים איכילוב, שם התבשרה על מות בנה. חוקרי המשטרה גבו עדות ממנה, מבני המשפחה וממי שהיה בסביבת הדירה. זאת, בניסיון להבין את נסיבות המוות. כמו כן, מחכים במשטרה לממצאים מנתיחת גופתו של הילד, שעדיין נמצאת במכון הפתולוגי ותנותח מחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הזירה בתל אביב שבה נמצא ילד ללא רוח חיים 6 באפריל 2017. מד"א
זירת השריפה/מד"א

ביום שלישי פרצה שריפה קטנה בדירה. האם ובנה חילצו את עצמם מהדירה והילד, שנפגע אז קל, טופל בבית חולים. שלשום, בשעות הבוקר, חזרו השניים לדירה והחלו לחוש ברע. לקראת ערב, משלא יצרו קשר, הגיעה הסבתא לדירה ומצאה את הילד והאם כשהם מעורפלי הכרה. חובשים ופרמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו של הילד במקום.

בבית החולים, לאחר מותו, תהו קרובי משפחתו ושאלו "מי נשאר בדירה אחרי שריפה ולא מאוורר אותה? זה ממש מעורר סימני שאלה. לא ברור למה הם נשארו שם".

חובש רפואת חירום במד"א שהגיע לזירת השריפה סיפר לאחר מכן כי "בחדר המדרגות שכב נער בן 12 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשאזרחים במקום מבצעים בו פעולות החייאה בהדרכה טלפונית של מוקד מד"א", סיפר. "הענקנו לילד טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נקבע מותו. אישה כבת 40 שהייתה בדירה סמוכה טופלה במקום ופונתה במצב יציב בהכרה מלאה לבית חולים איכילוב".

(עדכון ראשון: 15:30)

חיפושים אחר הנעדרת סיוון לביא שבנה בן ה-12 נהרג בתל אביב. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
החיפושים אחר לביא, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה
חיפושים אחר הנעדרת סיוון לביא שבנה בן ה-12 נהרג בתל אביב. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
החיפושים אחר לביא, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully