וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרגדיה בכפר סבא: מותה של האישה נגרם משנאי חשמל שנפל על ראשה

6.4.2017 / 0:47

עץ הפיקוס שקרס משך אתו כבל חשמל ושנאי שהיה מחובר אליו, והוא זה שפגע בראשה של האישה וגרם למותה. "העץ עבר בדיקה בשבועות האחרונים ונמצא בריא וללא כל סימנים מחשידים", נמסר

צילום: שלומי גבאי, עריכה: ניר חן

תושבת העיר בת 65, שנהרגה בשעות הבוקר מעץ שקרס, מתה מנפילת שנאי חשמל על ראשה. בעירייה אמרו בשיחה עם וואלה! NEWS כי עץ הפיקוס הגדול שנפל משך אחריו כבל חשמל של חברת החשמל. השנאי של הכבל פגע בראשה של האישה והוא זה שגרם למותה, טוענים בעירייה, ולא קריסת העץ.

מאוחר יותר, בתגובה רשמית של העירייה אמרו כי "עיריית כפר סבא מביעה צער עמוק על מותה בטרם עת של נינה בורודצקי. כולנו מבכים את מותה. מדובר באירוע טרגי שנגרם כתוצאה מכוח עליון, שנאי חשמל אשר פגע בתושבת בעקבות נפילת עץ".

עוד בוואלה! NEWS:
המבקר: 6,300 תלונות נגד שוטרים - רק 200 הועמדו לדין
מרצה חתם על הסדר, התנצל - ושב להטריד: מחדלי עבירות המין באקדמיה
"הרסה לי את החיים, אז שרפתי אותה": המטופל שהצית אחות הואשם ברצח

עץ קרס פגע באישה כבת 65 ברחוב המייסדים, כפר סבא. 5 באפריל 2017. מד"א
"שום אמצעי טכנולוגי או אחר היה יכול לצפות את נפילת העץ". העץ שקרס/מד"א

עוד נמסר כי "העץ עבר בדיקה במסגרת סקר עצים שהתקיים במהלך השבועיים האחרונים על ידי גורמי מקצוע מוסמכים ונמצא בריא וללא כל סימנים מחשידים. לדברי אגרונום שהגיע למקום לאחר האירוע עולה כי אין שום אמצעי טכנולוגי או אחר שהיה יכול לצפות את נפילת העץ וכי הרוח החזקה גרמה לנפילתו".

מחברת החשמל נמסר בתגובה כי "בחברת החשמל התקבל מידע על עץ פיקוס שקרס בעיר כפר סבא ופגע ברשת החשמל במקום. עקב כך הופסקה האספקה לסביבה עד לחידוש הרשת בשעות הערב. מעבר לכך, בכל שאלה יש לפנות למשטרת ישראל".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אישה בת 56 נהרגה לאחר שנפגעה מעץ שקרס ברחוב המייסדים שבעיר. מערכת וואלה! NEWS
"הרוח החזקה גרמה לנפילתו". העץ שקרס/מערכת וואלה! NEWS

העץ קרס בפינת הרחובות המייסדים ורוטשילד סמוך לשעה 10:00. העץ פגע באישה שחלפה ברחוב ובשתי מכוניות שהיו ריקות מאדם. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה תוך פעולות החייאה עם חבלת ראש כשהיא ללא רוח חיים לבית החולים מאיר בעיר. גבר כבן 60 שישב ברכב סמוך למקום שבו קרס העץ, לקה בחרדה.

"אזרחים שהיו עדים לאירוע חילצו את האישה שסבלה מחבלת ראש קשה למקום בטוח כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה", סיפר חובש בכיר במד"א אבי יולין. "יחד עם רופא מזדמן שהיה בסמוך הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח והיא פונתה במהירות תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבית חולים מאיר. גבר כבן 60 שהיה ברכב סמוך מטופל במקום כשהוא סובל מהתקף חרדה".

(עדכון ראשון: 20:51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully