וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתלת סמים וסחיטה: חרדי מואשם שניסה להפריד זוג מחסידות גור

13.3.2017 / 17:28

חבר החסידות אלעזר ויגדרוביץ מירושלים מואשם שהתנכל ליועץ נישואים חרדי ואשתו בטענה שהרומן ביניהם התחיל כבגידה. לפי כתב האישום, הוא שתל סם מסוכן במזוודות הזוג והביא למעצרם באוקראינה במטרה לנתק את הקשר בין האם לתשעת ילדיה ולהפריד בין השניים

זוג חרדי בבני ברק, ספטמבר 2016. ראובן קסטרו
הנאשם ניסה לגרום לאם לוותר על משמורת ילדיה/ראובן קסטרו

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום מתוקן נגד אלעזר ויגדרוביץ, חרדי מחסידות גור, הנאשם שניסה לגרום לבני זוג מהחסידות להפסיק את הקשר ביניהם ולנתק את הקשר בין הילדים לבין אמם. בכתב האישום המקורי יוחסו לו עבירות של סחיטה בכוח ותקיפה בנסיבות מחמירות. בכתב האישום המתוקן מיוחסות לו גם עבירות של בידוי ראיות, הספקת סם וחטיפה לשם כליאה.

הפרשה החלה לפני כשנה עם חשדות שעלו בקרב חברי החסידות על קיום קשר הרומנטי בין השניים, בזמן נישואיהם הקודמים. בעקבות כך, נתלו שלטים בגנותם והחלו הטרדות מתמשכות כלפי הזוג, במטרה לכפות על האם לחתום על ויתור משמורת על תשעת ילדיה במסגרת הליך הגירושים מבעלה הקודם.

ויגדרוביץ אף גרם לבני הזוג להגיע לאוקראינה ושתל סם מסוכן במזוודותיהם על מנת שלא יוכלו לשוב לארץ. בעקבות כך הם נעצרו, הוגש נגדם כתב אישום בבית המשפט באוקראינה והם צפויים לעונש מאסר. בהמשך, הנאשם גם מסר מידע כוזב למשטרה בניסיון להפליל אחרים בהטמנת הסם.

עוד בוואלה! NEWS:
אינטל רוכשת את מובילאיי ב-14-15 מיליארד דולר
40 שנה אחרי הפיגוע: נפתח משפט נוסף של "קרלוס התן" בצרפת
אחרי שהועסק 40 שנה ללא תנאים סוציאליים, משפחתו תובעת פיצויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully