וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הכול זהב: תחפושת של סטטיק גרמה לסכסוך משפטי בין ההורים

12.3.2017 / 13:24

אב מהמרכז פנה לבית המשפט לענייני משפחה, לאחר שגרושתו חיפשה את בנם לזמר, וצבעה את שיערו ללא הסכמתו. "התנהלותה פוגעת בזכותו של האב לממש את הורותו וגורמת נזק לקשר שלהם", אמרה עו"ד של האב

סטטיק ובן אל תבורי. רפי דלויה
האב זעם על צביעת השיער של בנו. סטטיק/רפי דלויה

בזמן שרבבות מילדי ישראל עושים את דרכם אל תהלוכות העדלאידע לכבוד חג הפורים ברחבי הארץ, תחפושת של ילד אחד בן עשר מיישוב במרכז הארץ, נמצאת במרכזו של ויכוח משפטי סוער. בן להורים גרושים החליט עם אמו שהשנה הוא רוצה להתחפש לזמר וכוכב הילדים הפופלרי, לירז רוסו, הידוע בכינויו "סטטיק", מהצמד סטטיק ובן-אל. התחפושת הובילה לוויכוח סוער בין הוריו, שעתיד להגיע לדיון בין כותלי בית המשפט לענייני משפחה.

כחלק מההכנות לחג הפורים, החליטה אמו של הילד לצבוע את שיערו של בנה הצעיר לבלונדיני צהבהב, בדומה לשיערו של הזמר. ההחלטה לצבוע את שיערו של הבן הצעיר הכעיסה מאוד את אביו, שהציע לאם ולבנו לצבוע את השיער בתרסיס שניתן להסירו בשטיפה או פאה צבעונית. עם זאת, האם התעקשה והחליטה לצבוע את השיער של בנה בצבע בלונד פלטינה - בניגוד להסכמתו של האב.

עוד בוואלה! NEWS:
בני משפחות הנרצחות בנהריים על שחרור המחבל: "אנחנו מפורקים"
כדי להבטיח שיהפוך לסולטאן - ארדואן יוצא למלחמה ב"אירופה הנאצית"
"ברוך הגבר": ילדי חברון תועדו קוראים למלחמה ולמוות לערבים

ילדים מחופשים בבית ספר בקריית אונו, פורים 2017. ראובן קסטרו
ילדים מחופשים בקריית אונו, שלשום. למצולמים אין קשר לכתבה/ראובן קסטרו

האב, שזעם על החלטת האם, פנה לגורמים משפטיים בעקבות המעשה. "פנה אליי אב מתוסכל שחווה גירושין קשים מאם ילדיו וסובל מ'טרור בלתי פוסק' מצידה", אמרה עו"ד מתת פלסנר, המייצגת את האב. "הצדדים לא משתפים ביניהם פעולה והתקשורת ביניהם מינימלית. כל שינוי של זמני השהייה עם הילדים נגמר בסנקציה כספית מטעם האם, והיא מגלה חוסר גמישות מוחלט. לאחרונה, גילה שהאם קיבלה החלטה חד צדדית בוטה, כשהחליטה לצבוע את שערו של הבן לכבוד חג הפורים. האב ידע על כוונתה והביע את התנגדותו בכתב בפני האם. איזה מסר מעבירים בהתנהלות שכזו לילד מה מקום אביו ורצונו בחייו? איך האב יכול לחנך אם האם עושה ככל העולה על רוחה?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בעקבות האירוע, החליט האב להגיש בקשה לדיון וסעד דחוף בבית המשפט לענייני משפחה. בבקשה כתב כי "מאז נפרדו הצדדים, עושה האם כל שלאל ידה על מנת להתעמר במבקש, על גבם של הקטינים, והופכת את חייו לקשים מנשוא. לאחרונה החליטה האם על דעת עצמה, מבלי להיוועץ עם המבקש או לקבל את אישורו, לצבוע את שיער הבן לבלונד תוך התנגדות המבקש לצביעת השיער. מיותר לציין כי התנהלות זו של המשיבה פוגעת בזכותו של המבקש לממש את הורותו וגורמת לנזק לקשר הילדים עם אביהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully