וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט מקדים את הבחירות המוקדמות לראשות הבית היהודי

8.3.2017 / 11:06

יו"ר המפלגה פנה למנכ"ל וביקש להקדים את מועד הבחירות. מחר צפויות ועדת הבחירות ומזכירות המפלגה לאשר את הבקשה. לפי ההערכה, בנט יהיה המועמד המוביל ומולו יתמודדו בעיקר מועמדים אנונימיים שרוצים לבסס מעמדם במפלגה

צילום: שי מכלוף, עריכה: שניר דבוש

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט הודיע היום (רביעי) על הקדמת הפריימריז במפלגתו. מהמפלגה נמסר הבוקר כי בנט "פנה למנכ"ל המפלגה, ניר אורבך, וביקש להקדים את הבחירות המוקדמות לראשות יו"ר הבית היהודי מתוקף סמכותו לפי חוקת המפלגה".

עוד נמסר: "מנכ"ל המפלגה זימן את ועדת הבחירות ואת מזכירות המפלגה לישיבה מחר בערב, על מנת לאשר את הבקשה ולקבוע לוחות זמנים לבחירות המוקדמות לכהונת יו"ר המפלגה. נהלי הבחירות ומועדם יפורסמו על ידי מנכ"ל המפלגה מיד לאחר החלטת ואישור הועדה".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ניו יורק טיימס: "תזמון השיחה של טראמפ לנתניהו - מסר ליועמ"ש"
"התשובה של נתניהו לחוקריו: איני יכול לעשן סיגרים בגלל בעיה באף"
סקר וואלה! NEWS: שקד היא האישה המתאימה ביותר לכהן כראשת ממשלה

שר החינוך נפתלי בנט בישיבת הממשלה, 12 בפברואר 2017. אמיל סלמן, הארץ
נמצא בתקופה של הצלחות פוליטיות. בנט/הארץ, אמיל סלמן

לפי תקנון מפלגת הבית היהודי, הבחירות לראשות המפלגה אמורות להתקיים כחצי שנה לפני הבחירות הכלליות. אמנם, נכון לעכשיו אין בחירות כלליות באופק, אך בנט נמצא בתקופה טובה, ובשבועות האחרונות היו לו רצף של הצלחות פוליטיות. בראשן, חקיקת חוק ההסדרה, מסקנות דוח מבקר המדינה על מבצע צוק איתן, שאימתו את גרסתו לגבי מחדל המנהרות וכן מינוי ארבעת השופטים החדשים לבית המשפט העליון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הוועדה למינוי שופטים בראשות שרת המשפטים איילת שקד נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור ושר האוצר משה כחלון, 22 בפברואר 2017. נועם מושקוביץ
לא תתחרה בבנט. שקד/נועם מושקוביץ

לפי הערכה, בנט יהיה המועמד המוביל והמוכר בפריימריז ומולו צפויים להתמודד בעיקר מתמודדים אנונימיים שמעוניינים לבסס את מעמדם במפלגה. שרת המשפטים איילת שקד אמרה השבוע כי היא רואה את עצמה מועמדת עתידית לראשות הממשלה, אך הבהירה בימים האחרונים כי אינה מתחרה בבנט. היום היא בירכה על ההחלטה להקדים את הפריימריז ואמרה כי הוא האדם הכי מתאים לראשות הממשלה בישראל. "יו"ר הבית היהודי והמועמד שלנו אחרי עידן נתניהו הוא נפתלי בנט", אמרה. עוד היא הוסיפה: "אני קוראת לציבור להתפקד לבית היהודי ולקחת חלק בפריימריז".

גם סגן שר הביטחון, אלי בן דהן, בירך על הצעד. "גם אנחנו בוחרים את מועמדנו לראשות הממשלה. אני מברך את חברי, השר נפתלי בנט, ובטוח בבחירתו כיו"ר מפלגת הבית היהודי וכמועמדה לראשות הממשלה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully