וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הספר לקוסמים "הוגוורטס" נפתח במציאות ומזמין את כולכם להירשם

7.3.2017 / 13:41

טירה מהמאה ה-15 תהפוך ב-11 באוגוסט לבית הספר לקוסמים מ"הארי פוטר", שישחזר אחד לאחד את ז מהסרטים והספרים. באתר הרשמי מבטיחים לימודי כשפים, סעודות, תחרויות ומפגש עם "יצורים קסומים"

bothwell school of witchcraft

מעריצי "הארי פוטר", נא להתפקד. אם תמיד חלמתם ללמוד בבית הספר לקוסמים - הוגוורטס - חלומכם עומד להתגשם (בערך, תלוי כמה כסף יש לכם). הוגוורטס האמיתי ייפתח בקרוב בבריטניה לתלמידים בני 18 פלוס שרוצים להיות קוסמים, ואנחנו תוהים לעצמנו למה לקח להם כל כך הרבה זמן לעשות את זה. בית הספר ייפתח בטירה מהמאה ה-15, כשחובבי הספרים והסרטים מוזמנים לבוא להתארח במקום למשך 3 ימים, החל מה-11 באוגוסט. בימי שהותם יחולקו לכיתות, ישתתפו בשיעורים, ילמדו כישוף וקסמים, יתחרו בתחרויות, יפגשו יצורים קסומים ולבסוף אולי גם יוכרזו כקוסמים.

בית ספר לקוסמים. bothwell school of witchcraft, צילום מסך
בואו ללמוד בהוגוורטס ולהיות הרמיוני/צילום מסך, bothwell school of witchcraft

עוד ב"אסור לפספס":

בית הספר ייפתח בטירת הרסטמנג'ו שבמזרח סאסקס, שם - במחיר של 440-450 ליש"ט (כ-2,000 ש"ח) - תוכלו ליהנות מחוויה קסומה שתמשך שלושה ימים ושלושה לילות, השואפת לשחזר אחד לאחד את בית הספר הנודע מסדרת הספרים. כבר בהגיעכם למקום תאלצו לבחור את אחד מבין 4 הבתים אליו תרצו להשתייך: גריפינדור, הפלפאף, רייבנקלו או סלית'רין ולהישאר מחויבים לחבריכם בכיתה.

אז נכון, הכישופים והשיקויים אותם תלמדו בשיעורים לא יהיו אמיתיים וגם היצורים הקסומים שתפגשו יהיו למעשה שחקנים בתחפושת, אך באתר הרשמי מבטיחים לא מעט הפתעות שישדרגו לכם את החוויה הלא שגרתית הזו, כשבסופה תהנו ממשתה גדול בו יכריזו על הבית המנצח.

באתר הרשמי נכתב: "האירוע יפעל בדומה לתעלומת רצח. תקבלו תפקיד וסיפור שתאלצו לחשוף באינטרקציה עם שחקנים אחרים. זה ממש כמו להיות בסרט או במשחק. אנחנו נספק לכם את הגלימות, כך שכל שתצטרכו זה שרביט והרבה הומור".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטירה העתיקה תפתח מחדש תחת בית הספר הוגוורטס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפל משהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully