וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין הסבר ל"ריקוד המוות" של תרנגולי ההודו סביב החתול המת

6.3.2017 / 6:03

יותר מ-15 תרנגולי הודו התאספו סביב חתול מת במגרש בעיר בוסטון ופצחו בריקוד ביזארי שאף מומחה לא מצליח להסביר, אבל הוא הצליח להפחיד את כל תושבי השכונה

TWITTER

כשאפילו אחד המומחים הגדולים ביותר בעולם לתרנגולי הודו לא מצליח להסביר את התופעה המוזרה הזאת, כנראה שהיא שווה התייחסות מעמיקה. קבוצה של יותר מ-15 תרנגולי הודו התאספה סביב חתול מת במגרש בבוסטון ופצחה בריקוד מוזר כשהם חגים סביב גופת החיה במעגלים. ברשת היו מי שסבר שתרנגולי ההודו מנסים להקים לתחייה את החתול שאיבד את 9 נשמותיו במקרה מצער, ועד כה לא נמצא הסבר שיפריך את הטענה הביזארית הזאת. יותר מכך, אפילו מומחים אינם מצליחים לשים את האצבע על מה שבאמת קרה שם.

הסרטון פורסם בטוויטר תחת הכותרת "זה הדבר הכי מטורף שראיתי אי פעם", ובו נראה עדר מסתורי של תרנגולי הודו מקיף חתול מת במעגל כמעט מושלם. דברה קריינסקי, ביולוגית שימור באגודת האודובון הלאומית בניו יורק, אמרה לניו יורק פוסט: "הסיבוב במעגל אינה התנהגות חריגה לתרנגולי הודו. הזכרים נוטים להסתובב סביב נקבות כשהם רוצים להתרבות – זה חלק מהרפרטואר ההתנהגותי שלהם, אולם נדיר מאוד לראות כל כך הרבה תרנגולי הודו חגים סביב חתול מת".

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

הילדים שיחקו כדורגל - ולפתע הבחינו במה שנראה כמו גובלין רץ לעברם

לכתבה המלאה

אלן קרקואר, ביולוג מאוניברסיטת קליפורניה, אמר ל" The Verge" שתרנגולי ההודו מבצעים ככל הנראה גירסה מוזרה של "ביקורת טורפים", שנועדה לבדוק אם הטורף המת עדיין בחיים. לדבריו, הוא צפה בעבר בתרנגולי הודו עושים את אותם סיבובים ביזארים סביב זאב ערבות. אולם, גם זה לא לגמרי הגיוני כי תרנגולי הודו לא רואים בחתולים אויבים. קרקואר אמר: "אולי הם מחכים לראות אם החתול יתעורר?".

סקוט גרדנר, מומחה לתרנגולי הודו ממחלקת דגים וחיות הבר בקליפורניה אמר שתרנגולי ההודו אולי פשוט "שיחקו תופסת". לדבריו "זה לא יוצא דופן שהם נכנסים לריקודים שכאלה כשהם רודפים אחד אחרי השני". הסרטון משך המון תשומת לב וזכה ל-40 אלף ציוצים חוזרים וליותר מ-60 אלף לייקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully