וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיקסע" בת 11: ילדה הותקפה בבני ברק בטענה שאינה צנועה

5.3.2017 / 15:15

הילדה וחברותיה היו בדרכן לפעילות בתנועת הנוער "בני עקיבא" שבעיר כשגבר חרדי קרא לעברה "שיקסע" וזרק עליה ספל . גבר בן 34 נעצר בחשד לתקיפה. אמה: "זה פשוט רוע לב, נפגענו עמוקות"

עדן לוי, נפצעה מספל שהושלכה עליה על ידי חרדי בבני ברק. מרץ 2017. באדיבות המצולמים
נחתכה בפניה וטופלה בבית החולים. לוי/באדיבות המצולמים

עדן לוי, בת 11 מבני ברק, נפצעה אמש בפניה לאחר שהותקפה בידי גבר חרדי שיצא מבית הכנסת ברחוב יהודה הלוי שבעיר וזרק לעברה ספל חרסינה – בטענה שאינה צנועה. הבוקר (ראשון) הגישה אמה, אלין לוי, תלונה במשטרה על תקיפת בתה, ונעצר חשוד בן 34 בעיר לאחר חקירה סמויה. "בנס שברי ספל פגעו רק בסנטרה של עדן ולא פגע באחד מכלי הדם שבצווארה. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה", סיפרה לוי בדמעות לוואלה! NEWS.

"עדן ילדה רגישה שמאוד אוהבת את הסביבה הביתית ואת בני משפחתה. אתמול החליטה להתלוות אל אחת מחברותיה לפעילות בסניף 'בני עקיבא' שליד הבית שלנו", שחזרה לוי את האירוע הקשה. "משום מקום הגיע הגבר החרדי הזה מהתפילה, קרא לבת שלי 'שיקסע' וזרק עליה ספל חרסינה. הכוס נשברה לידה והרסיסים שעפו על עדן חתכו אותה בסנטר. במה חטאה הבת שלי, בזה שהיא ילדה יפה? היא מתלבשת צנוע, לא מחפש בעיות, זה פשוט רוע לב. החברות שלה סיפרו לנו שבכל שבת אותו חרדי אומר להן שהן לא דתיות מספיק ושיעזבו את המקום".

עוד בוואלה! NEWS:
תינוקת מתה לאחר שנדבקה בחיידק אלים בלידתה בבית החולים ברזילי
טיפולים לשינוי נטייה מינית נמצאו מזיקים - אך החוק נגדם תקוע
ארבע שנים לאחר שנעלם: הבן מצא את עצמות אביו בחורשה ליד הבית

עדן לוי, נפצעה מספל שהושלכה עליה על ידי חרדי בבני ברק. מרץ 2017. באדיבות המשפחה
"צריכה להסתובב עם שתי צלקות". לוי/באדיבות המשפחה

לאחר האירוע כתבה אלין פוסט בפייסבוק על הטראומה שעברה בתה: "עכשיו הבת שלי צריכה להסתובב עם שתי צלקות כל החיים, אחת בלב מהתנהגות המגעילה מאדם 'כאילו' דתי, ושנייה על הפנים היפות שלה. אני כועסת על הנבלה הזה", כתבה. לאחר שהותקפה ניגשה עם בתה לקבל טיפול בבית החולים שניידר שבפתח תקווה, שם תפרו את החתכים על פניה. "הבת שלי מאוד קרובה אלי, חשוב לי מאוד לשדר לה שאנחנו חזקים ולחזק לה את הביטחון כדי שתוכל לחזור לשגרה כמה שיותר מהר, למרות שנפגענו עמוקות מהתנהגות המחרידה הזאת", הוסיפה האם.

(עדכון ראשון: 11:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully