וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחיצת היד האמריקנית עשתה עלייה: "הופכת את יום הלימודים לשמח"

3.3.2017 / 0:38

רועי גקט, מחנך כיתה א' מחיפה, אימץ עם תלמידיו את התנועות האישיות לפתיחת יום הלימודים: "הקשר האישי התחזק עם כולם, האווירה בכיתה הרבה יותר חיובית עכשיו". הסרטון של הכניסה הייחודית זכה לעשרות אלפי צפיות

צילום: מתוך דף הפייסבוק של Roy Geckt, עריכה: יאיר דניאל

אחרי הפרסום הגדול של המורה האמריקני שיצר עם תלמידיו תנועות אישיות לפתיחת יום הלימודים, מגיעה הגרסה הישראלית - מתלמידי כיתה א' בבית הספר "ריאלי הדר" בחיפה. מחנך הכיתה רועי גקט, בן 29, הציג לתלמידיו את הסרטון האמריקני לפני כשלושה שבועות. "נורא התלהבתי, ושאלתי אותם אם הם רוצים גם והם התלהבו מאוד. ביקשתי מכל אחד להמציא תנועה לעצמו, וככה פתחנו את הבקרים. בהתחלה לא זכרתי את כל התנועות והם היו צריכים להזכיר לי, אבל משם זה פשוט המשיך, ועדיין ממשיך כבר שלושה שבועות".

גקט מספר כי לפעולה השפעה חינוכית חיובית מאוד על הכיתה: "זה פשוט גורם ליום הלימודים להיות יותר חיובי ושמח, וזו המטרה. באופן אישי, אני ממש מרגיש שהילדים פונים אלי ומדברים איתי, והקשר האישי הרבה יותר חזק עם כל אחד מהם אחרי הדבר הזה. זה עושה את העבודה. האווירה בכיתה הרבה יותר אישית וחיובית".

התגובות חיוביות גם בקרב המורים האחרים בבית הספר, והם אלה שצילמו והעלו את הסרטון לרשת: "המורות שראו אותנו עושים את זה בבוקר התלהבו, ואחת מהן צילמה אותנו. התגובות ברשת מדהימות ומחזקות. גם המנהלת התלהבה מאוד". הסרטון זכה בינתיים ל-135 אלף צפיות, וגקט אומר: "הגעתי להוראה בעקבות אמא שלי הנפלאה, שהיא גננת בעצמה. היא כבר רגילה שאני עושה את הדברים האלה, והתלהבה בעיקר מהעובדה שזה נהיה ויראלי".

לחיצת יד אישית לכל תלמיד באדיבות מורה בבית הספר הריאלי העברי בחיפה. מערכת וואלה! NEWS
כניסת התלמידים לכיתה/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully