וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: אסיר גנב רכב, נמלט מהמשטרה - והועף באוויר

1.3.2017 / 9:23

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

הצפות באילת: שדה התעופה בעיר נסגר הבוקר בשל גשמים עזים. כמו כן, 130 תלמידי תיכון שטיילו באזור וישנו בחניון לילה נטפים-רודד חולצו לאחר שנתקעו במקום עקב תנאי מזג האוויר.

כוחות הביטחון יחלו הבוקר בהריסת שמונה בתים בהתנחלות עפרה, לאחר השלמת פינויים אמש. העבודות יחלו כמתוכנן, למרות בני נוער רבים שמתבצרים על גג אחד הבתים ומסרבים להתפנות.

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, אמר הלילה בנאום ראשון בפני הקונגרס כי כאומה, ארצות הברית אינה יכולה לסבול התקפות גזעניות. "הלילה אנו מציינים את סיומו של חודש המורשת השחורה ונזכרים בדרך שעברה ארצנו לכינון זכויות אזרח ובעבודה שעוד יש בפנינו", פתח הנשיא את דבריו. "האיומים האחרונים כלפי מרכזי קהילה יהודיים והשחתת בתי הקברות היהודים, כמו גם תקרית הירי בקנזס בשבוע שעבר, מזכירים לנו שעל אף שאנו חלוקים בנושאים פוליטיים אנו אומה העומדת יחד בגינוי השנאה והרוע בכל צורותיהם", אמר.

"כל דור אמריקני מעביר לבא אחריו לפיד של אמת, חירות וצדק בשרשרת בלתי נשברת עד לימינו אנו. הלפיד הזה הוא עתה בידינו ואנו נשתמש בו כדי להביא אור לעולם", הוסיף טראמפ. "אני נמצא כאן הלילה כדי להציע מסר של אחדות וכוח. זהו מסר המגיע מעומקי לבי".

הסרטון הזה לא נלקח מסרט פעולה: אסיר שנמלט ממסגרת שיקומית בלואיזיאנה, גנב רכב מסחרי ונמלט לעבר החופש. המשטרה רדפה אחריו ובמהלך המרדף הוא נתקל במחסום משטרתי, הועף באוויר – ונעצר.

תחזית מזג האוויר: היום תחול התקררות ניכרת וירדו גשמים מקומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully