וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר קרא: "בתוך שנתיים יהיה לישראל רובוט שיחסל את נסראללה"

25.2.2017 / 14:05

באירוע "שבתרבות" בבאר שבע "חשף" איוב קרא את היערכות צה"ל למערכה הבאה בעזה ובגבול הצפון. לדבריו, יהיה זה רובוט בלתי פגיע. "הוא יכול לרדת לתוך מנהרות והוא ירוץ אחרי העכברונים האלה ואז יחסל אותם", אמר

צילום: עיריית באר שבע

השר איוב קרא (הליכוד) התייחס היום (שבת) לאיום חמאס ו"חשף" כיצד נערך צה"ל לקראת המערכה הבאה ברצועת עזה ומול חיזבאללה. "יש הפתעות טכנולוגיות בדרך. בין היתר אני יכול להכניס לעזה רובוט שיילחם בכל ראשי חמאס, והוא יזהה אותם מרחוק ויילחם בהם מבפנים ויחסל אותם", אמר קרא באירוע "שבתרבות" בבאר שבע. השר הוסיף כי הרובוטים יפעלו "בשלט רחוק. אני לא רוצה יותר שאף חייל יעבור את הגבול. מישהו האמין שתהיה כיפת ברזל? שאפשר לזרוק קסאם ומישהו יעוף ויחסל אותו מלמעלה?".

כשנשאל מהיכן המידע הגיע אליו, השיב: "אל תגיד מאיפה האינפורמציה שלי, תסבך אותי. אנחנו מדברים על רובוט שמופעל מעבר לגבול והוא מזהה אנשים עם מטרות רדאר מרחוק. אי אפשר לחסל אותו הוא רק יכול לחסל". אם יורים לעבר הרובוט, לדבריו, "זה לא פוגע בו כי זה חומר מיוחד. ואז הוא יכול לרדת לתוך מנהרות והוא ירוץ אחרי העכברונים האלה. ואז הוא מחסל אותם. הוא לא חוזר בלי לחסל אותם".

השר איוב קרא בשבתרבות בבאר שבע, 25 בפברואר 2017. דוברות עיריית באר שבע, מערכת וואלה! NEWS
"פרס אמר לי איפה נמצא בארצות הברית מקום שמכינים את הדבר הזה". קרא, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות עיריית באר שבע

השר קרא הוסיף כי "אם היינו שואלים על המזל"טים, אפשר היה להאמין שאפשר לשלוח מטוס ללא טייס?". לדברי קרא, בעבר הוא שוחח על הנושא גם עם הנשיא לשעבר שמעון פרס. "דיברנו על הנושא הזה ומאחר שהוא היה איש סוד ואיש מיוחד, הוא אמר לי איפה נמצא בארצות הברית מקום שמכינים את הדבר הזה. הדבר הזה עניין של שנה שנתיים שלוש. הרובוט לחיסול נסראללה וראשי חמאס בדרך בלי לערב חיילים".

ח"כ איתן כבל (המחנה הציוני) נכח גם הוא באירוע. "ב'שבתרבות' באר שבע על הבמה איוב קרא שמבטיח למנחה ולקהל שתוך שנה עד שנתיים יהיה לישראל רובוט בלתי פגיע שידע לזהות ולחסל את נסראללה וראשי חמס", כתב כבל בחשבון הטוויטר שלו. "איוב קרא ממשיך באוטומט לכל הכיוונים ואינני מצליח לקלוט את כמות 'הסקופים' שהוא מייצר. זהו מפעל של אדם אחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
השר איוב קרא בשבתרבות בבאר שבע, 25 בפברואר 2017. דוברות עיריית באר שבע, מערכת וואלה! NEWS
קרא, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות עיריית באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully